JEDILNI SERVIS FESTON 19 DELNI - OPALNO STEKLO LUMINARC

Cena
36,00 €
V ceno je vključen DDV
Izdelek trenutno ni na voljo

Izdelek trenutno ni na voljo

Vnesite svoj e-poštni naslov in vas bomo obavestili ko bo izdelek spet na voljo.

O izdelku

Jedilni servis Feston je čudovit komplet 18 belih krožnikov in skled ki zagotavlja eleganten videz in visoko vzdržljivost. Ta komplet krožnikov je idealen za gospodinjstvo, za vsakodnevno uporabo ali za posebne priložnosti.

Vsak kos tega kompleta je izdelan iz visokokakovostnega opalnega stekla, ki zagotavlja izjemno vzdržljivost. Ne glede na to, kako pogosto ga uporabljate, bo ta komplet krožnikov ohranil svoj prvotni sijaj in se ne bo zlahka poškodoval. 

Jedilni servis Feston ima vse kar potrebujete za postrežbo obroka v stilu. Set je sestavljen iz različnih velikosti krožnikov ki so idealni za serviranje glavnih jedi, predjedi, solat in sladic. Bela barva plošče zagotavlja klasičen in čist videz ki se bo odlično podala v vsako kuhinjo.

Prednosti jedilnega servisa Feston:

  • estetsko privlačen in zelo praktičen.
  • enostavno čiščenje, primerno za pomivalni stroj
  • varen je za mikrovalovno pečico.
  • odlična izbira za družine in gospodinjstva.
  • krožniki so znamke Luminarc, ki je vodilna blagovna znamka v svetu krožnikov.
  • 6x velik plitek krožnik - premer 23 cm
  • 6x velik globok krožnik - premer 21 cm
  • 6x mali desertni krožnik - premer 19 cm
  • skleda 25 cm

Bima Hrvaška je ekskluzivni zastopnik teh krožnikov za celotno Hrvaško in Slovenijo.

Pogosta vprašanja

Kakšen je čas in strošek dostave?

Rok dostave

Rok dostave je 2 - 5 dni (dostavna služba DPD). Prvi delovni dan je dan po ustvarjanju ali plačanju naročila. 

Cena dostave

Dostava za celotno Slovenijo znaša 5 € (ne glede na število naročenih izdelkov). 

Brezplačna dostava nad 133€. (*skupni znesek vseh artiklov brez dostave)

Doplačilo za plačilo po povzetju: 1,35 €

Če je vaš paket izredno nujen, nam to sporočite na [email protected]. Če pride do izjemno redke situacije, da bo paket zamuden, boste o tem obveščeni. 

Pakete, ki so v paketni trgovini stranke lahko prevzamejo le na tej lokaciji. Če stranka ni dosegljiva na domačem naslovu, se avtomatsko preusmeri v paketomat. Pakete v tem primeru ne oddajamo v ponovno dostavo, temveč le v primeru, če nas kontaktira prejemnik.

Prevzem in dostava paketov

Na dan dostave bo služba poslala SMS sporočilo s predvidenim časom dostave. Če plačujete po povzetju, pripravite denar.

Dostavna služba dostavlja pakete ob delavnikih od ponedeljka do petka do 15.00 ure.

V kolikor vas ni na naslovu za dostavo, kontaktirajte voznika na številko iz SMS sporočila ali Bima službo za pomoč uporabnikom. V primeru neuspešne dostave bo služba ponovil dostavo naslednji delovni dan.

Dostavna služba ne dostavlja ob sobotah in nedeljah. Prvi delovni dan je naslednji dan po izdelavi ali plačilu naročila. Če potrebujete da vaš paket prispe zelo nujno nam to sporočite v opombo za Bima shop pri kreiranju naročila pod podatki za dostavo ali na e-mail [email protected].

Pomembno obvestilo o neprevzemu paketa

"Vsaka neprevzeta pošiljka nam otežuje poslovanje – hvala za razumevanje in podporo! Če paketa ne prevzamete, ne boste več mogli plačati po povzetju. Naročilo lahko prekličete ali spremenite do 10.00 ure naslednjega dne po tem, ko je bilo naročilo oddano – hitro in brez zapletov na [email protected], 385 099 645 7976 ali 385 042 208-334"

Sledenje paketu

Dostavna služba pošlje vašo številko paketa preko SMS sporočila na vaš mobilni telefon katero ste pustili pri oddaji naročila.

Lokacijo paketa lahko preverite na straneh dostavnih služb ali na povezavi v potrditvi naročila ki ste jo prejeli po elektronski pošti, tako da številko paketa iz SMS sporočila prepišete na eno izmed spodnjih povezav:

www.dpd.com/si/sl/prejem-paketov/sledenje-paketu/

Kupec prejme obvestilo ko paket prejme prvo skeniranje v naše skladišče (s predvidenim rokom dostave), kupec pa prejme obvestilo na dan dostave paketa (obvestilo o roku dostave).

Večina paketov prispe v treh delovnih dneh. Če pride do izjemno redke situacije ko bo paket zamujal boste o tem obveščeni. Vsi naši artikli so na voljo v centralnem skladišču ali v eni izmed maloprodajnih trgovin.

* Storitev "NAROČILO S PREDNOSTNO OBDELAVO (+2 €) ne sodeluje pri obračunu pri doseganju brezplačne dostave. Pri tej storitvi ne jamčimo da bo paket dostavljen hitreje od običajne dostave, zagotavljamo pa da bomo to naročilo obdelamo in pošljemo v skladišče na zlaganje pred rednimi naročili ki nimajo izbrane te storitve.

Čas dostave po odpremi iz našega skladišča je odvisen od urnika dostavne službe. Seveda je večja verjetnost da bo zaradi hitrejše obdelave z naše strani ta paket prispel hitreje, vendar tega ne moremo zagotoviti ker ne vplivamo na urnik dostave dostavne službe.

Možnosti plačila?

  • z gotovino po povzetju (naročila do 150 €)
  • kreditne kartice 
  • bančno nakazilo/UPN položnica, spletnim bančništvom
  • KEKS Pay

Naročila nad 150 € rabijo biti vnaprej vplačana.

 

Reklamacije in vračilo blaga?

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (NN 19/22) ste upravičeni do enostranske odpovedi pogodbe brez navedbe razlogov v roku 14 dni od datuma dostave izdelka oziroma zadnjega izdelka iz naročila.

Želim vrniti naročene artikle - obrazec za odpoved pogodbe

Standardni informacijski obrazec za enostransko odpoved pogodbe lahko prenesete na tej povezavi.

Izdelek morate na lastne stroške vrniti v roku 14 dni od odstopa od pogodbe, nepoškodovan, v originalni embalaži. Ob vračilu blaga izpolnite in priložite obrazec za enostransko prekinitev pogodbe, ki ste ga prejeli z blagom ali po elektronski pošti na [email protected].

Kupec mora prek e-pošte [email protected] posredovati svoj IBAN, in ko prejeti artikel prispe nazaj v naše skladišče, bomo v nekaj dneh vrnili znesek kupnine.

Kaj v primeru zloma?

Če ima izdelek/i kakršnekoli poškodbe ali skrite napake, nam to prosimo sporočite na [email protected] ali na 0038599 645 7976. Reklamacije običajno rešujemo v roku 2–3 delovnih dneh (najkasneje 15 dni po prejemu reklamacije).

Vsak kupec mora poslati slike artiklov in embalaže na navedeni e-mail naslov, nato pa bo naša služba za reklamacije v najkrajšem možnem času rešila reklamacijo.

Za uspešno rešitev reklamacije in vračila mora kupec na e-mail [email protected] poslati naslednje podatke:

  • Račun ali številko naročila, iz katerega reklamirate izdelke.
  • Fotografije zunanje embalaže (transportne škatle).
  • Fotografije notranje embalaže in zaščite.
  • Fotografije poškodovanih artiklov.
  • Imena poškodovanih artiklov in količino.

POMEMBNO!

Prosimo, da takoj ob prejemu pošiljke preverite vsebino. Če opazite poškodbe, nemudoma pošljite slike na [email protected].

V nasprotnem primeru, v skladu z Zakonom o poštnih storitvah, dostavne službe ne priznavajo poškodb in lomov pošiljke.

Če kupec ne prijavi vseh poškodb/napak hkrati in pozneje, potem ko smo mu nadomestne dele/artikle poslali z dostavno službo, prijavi dodatno škodo, se kupcu zaračuna 5 evra za pošiljanje dodatnih delov/artikov.

Dostavljeni so mi bili napačni artikli / v paketu manjkajo naročeni artikli

Če menite, da ste prejeli napačen izdelek, najprej preverite potrditev naročila in sliko izdelka na naši spletni strani ter še enkrat preverite, ali ste prejeli napačen izdelek. Če še vedno mislite, da gre za pomoto, nam pišite s sliko artikla, ki smo vam ga dostavili na mail [email protected]

Če v paketu, ki je vključen v potrditvi naročila, manjka artikel, pošljite naziv ali kodo artikla na [email protected].

Obvestilo o načinu pisne pritožbe potrošnika

V skladu s členom 10 Zakona o varstvu potrošnikov NN 19/2022 vas obveščamo, da lahko pisno pritožbo ali reklamacijo oddate:

  • Prek e-pošte na [email protected]
  • Osebno v poslovnih prostorih KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec
  • Po pošti na naslov KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec

V pisni pritožbi obvezno navedite ime, priimek in naslov za dostavo odgovora. Po prejemu pritožbe vam bomo brez odlašanja potrdili njen prejem. Na vašo pritožbo bomo odgovorili v roku 15 dni, jasno navedli, ali je pritožba upravičena, in vas o tem pisno obvestili.

Če spor med kupcem in prodajalcem ne bo rešen sporazumno, je za reševanje pristojno sodišče v Zagrebu. V primeru spora lahko kupec pritožbo vloži tudi pri Evropski komisiji prek spletnega obrazca za reševanje sporov.

Pomembno obvestilo o neprevzemu paketa

"Vsaka neprevzeta pošiljka nam otežuje poslovanje – hvala za razumevanje in podporo! Če paketa ne prevzamete, ne boste več mogli plačati po povzetju. Naročilo lahko prekličete ali spremenite do 10.00 ure naslednjega dne po tem, ko je bilo naročilo oddano – hitro in brez zapletov na [email protected], 385 099 645 7976 ali 385 042 208-334"

Varno pošiljanje lomljivih izdelkov

Bima Hrvaška posveča veliko pozornosti zaščiti in pošiljanju paketov, ki vsebujejo lomljive izdelke. Naši zaposleni skrbno in strokovno zapakirajo izdelke, da zagotovijo, da so primerno zaščiteni za dostavo.

Pri pakiranju uporabljamo najmodernejše zaščitne materiale, ki zagotavljajo najboljšo zaščito pred udarci in vibracijami. Če kljub temu pride do poškodbe, se bomo potrudili čim prej poslati nadomestne skodelice, krožnike ali druge lomljive izdelke.

Več o vračilih in reklamacijah si lahko preberete v splošnih pogojih poslovanja tukaj!

Kje lahko najdem pogoje poslovanja?

Pogoje poslovanja lahko najdete TUKAJ.

Kje je moj paket?

Če vas zanima kdaj bo izdelano naročilo ali paket na vašem naslovu, vam predlagamo dva načina preverjanja:

Imam številko pošiljke - številko za sledenje

Dostavna služba pošlje številko pošiljke preko SMS sporočila na vaš mobilni telefon katero ste pustili pri oddaji naročila. Lokacijo pošiljke preverite na straneh dostavne službe:

DPD - https://www.dpdgroup.com/hr/mydpd/my-parcels/search?parcelNumber= I

Nimam številke pošiljke / številka za sledenje

Prosimo, kontaktirajte nas preko uradne elektronske pošte [email protected] da preverite svoj paket. Dostavna služba dostavlja pakete ob delavnikih od ponedeljka do petka do 15.00 ure.

Pomembno obvestilo o neprevzemu paketa!

"Vsaka neprevzeta pošiljka nam otežuje poslovanje – hvala za razumevanje in podporo! Če paketa ne prevzamete, ne boste več mogli plačati po povzetju. Naročilo lahko prekličete ali spremenite do 10.00 ure naslednjega dne po tem, ko je bilo naročilo oddano – hitro in brez zapletov na [email protected], 385 099 645 7976 ali 385 042 208-334"

Ali je mogoče izdelke naročiti po telefonu?

Seveda na številke +38542 / 208 - 334 in +385 99 645 7976. Ob naročilu nam pustite vaš elektronski naslov na katerega vam bomo poslali potvrditev naročila.

Preden pokličete našo službo za stranke, si zapišite ime artikla ali zadnje 4 števke kode artikla, da bomo lahko vaše naročilo čim lažje in hitreje izdelali.

Komentiraj, oceni ali postavi vprašanje! (10)
Vaš komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen in bo uporabljen samo za namene odgovora na vaš komentar.
Drugi so komentirali
Svetlana Lukačević 16. avgust 2025.
Prezadovoljna sam Feston servisom za jelo koje sam kupila za veće proslave i slavlja, došlo je brzo i sigurno zapakirano. Preporučit ću drugima.
Mario Vračić 25. marec 2025.
Sve jako kvalitetno, brza dostava i proizvod je točno onakav kako je opisano u web shopu.
SANDRA JURIĆ 20. februar 2025.
Prezadovoljna sam sa tanjurima.. Svakako naručujem još 2 seta. Nije skupo i jako je kvalitetno.
Tatjana Glumac 30. januar 2025.
Servis je prekrasan!
VESNA TALAN 27. december 2024.
Super odličan servis za jelo.svaksko preporučam...
Mihaela Šimeg Šubarić 22. december 2024.
Uživo je još ljepši set posuđa, kvalitetan.
Viktoria Jurić 20. december 2024.
Servis odličan
Amina Tanjic 13. december 2024.
Zelo lep jedilni servis in seveda kvaliteten.
Karolina Stojanova 09. maj 2024.
Najbolji su
Karolina Stojanova 09. maj 2024.
E-novice

Prijavite se na brezplačne e-novice ki vam prinaša neverjetne popuste, novice in nasvete iz Bime.

Prosimo vas da prilagodite vaše soglasje. 

Vaša zasebnost in osebni podatki so nam zelo pomembni!

Piškotki in druge tehnologije za sledenje vašim preferencam se lahko uporabljajo na spletni strani bima-shop.hr na različne načine, npr. za zagotavljanje delovanja spletne strani bima-shop.si. To omogoča spletnemu mestu bima-shop.si, da ob vašem naslednjem obisku prepozna vaš računalnik in vam glede na to ponudi personalizirano izkušnjo pri brskanju.

Piškotki na našem spletnem mestu niso namenjeni vohunjenju za uporabniki, ne sledijo vsem njihovim dejavnostim in ne predstavljajo zlonamerne kode ali virusa. Več o piškotkih in o tem, kako jih uporablja bima-shop.si, si lahko preberete v naših Pogojih poslovanja.

Nastavitve piškotkov lahko uredite in/ali posodobite ali izbrišete ob vsakem obisku naše strani. Več o tem si preberite v Pravilih o uporabi piškotkov.

Če izberete »Dovolite vse«, bodo naloženi vsi piškotki, vključno s tistimi, ki jih uporabljamo za marketinške in analitične namene.

Svojo privolitev podate tako, da kliknete eno od spodaj ponujenih možnosti. Ob tem vas obveščamo, da bodo v primeru izbire »Samo nujno« naloženi le nujni piškotki. Ne pozabite klikniti »Shrani«.

Bima Shop uporablja zunanje sisteme za izboljšanje vaše uporabniške izkušnje, izboljševanje prodaje in obveščanje o izdelkih ki ste jih že iskali.
Sistemi ki se uporabljajo in na katere se pošiljajo vaši podatki so:

  • Facebook Pixel
  • Google Adwords
  • Google Analytics
  • Google tag manager

Vsak od teh sistemov prihrani piškotke v vaš računalnik in zbira nekatere osebne podatke kot so IP naslov, različica brsalnika, vrsta operacijskega sistema in jih analizira v te namene.

Nekateri zunanji sistemi vam bodo pokazali izdelke iz bima-shop.si zaradi marketinga in izboljševanja prodaje.

Z sprejemanjem te točke bo vaša uporabniška izkušnja popolna, vendar je kadarkoli mogoče umakniti svojo privolo tako da pošljete e-pošto na adreso [email protected] ili čez sistem za upravljanje privolama. Več o pravilih zasebnosti preberite v politiki zasebnosti.

  • Google Ads
  • Google Tag Manager
  • Google Analytics
  • Facebook Pixel
  • Microsoft Clarity

Vsak od teh sistemov shranjuje piškotke na vaš računalnik in zbira nekatere osebne podatke, kot so različica brskalnika, vrsta operacijskega sistema, uporaba spletne strani Bima ter jih analizira za zgoraj navedene namene. Nekateri zunanji sistemi vam bodo prikazovali izdelke s spletne trgovine bima-shop.si za namene trženja in izboljšanja prodaje.

Podroben seznam, namen in trajanje shranjevanja piškotkov si preberite v Cookies policy.

Strinjam se, da se moji osebni podatki smejo shraniti, obdelovati in deliti z dostavno službo, da mi ta lahko dostavi paket.