JEDILNI SERVIS FESTON 19 DELNI - OPALNO STEKLO LUMINARC

-30%
36,00 €
25,20 €
V ceno je vključen DDV
Izdelek je na voljo takoj (2-4 delovnih dni)
O izdelku

Jedilni servis Feston je čudovit komplet 18 belih krožnikov in skled ki zagotavlja eleganten videz in visoko vzdržljivost. Ta komplet krožnikov je idealen za gospodinjstvo, za vsakodnevno uporabo ali za posebne priložnosti.

Vsak kos tega kompleta je izdelan iz visokokakovostnega opalnega stekla, ki zagotavlja izjemno vzdržljivost. Ne glede na to, kako pogosto ga uporabljate, bo ta komplet krožnikov ohranil svoj prvotni sijaj in se ne bo zlahka poškodoval. 

Jedilni servis Feston ima vse kar potrebujete za postrežbo obroka v stilu. Set je sestavljen iz različnih velikosti krožnikov ki so idealni za serviranje glavnih jedi, predjedi, solat in sladic. Bela barva plošče zagotavlja klasičen in čist videz ki se bo odlično podala v vsako kuhinjo.

Prednosti jedilnega servisa Feston:

  • estetsko privlačen in zelo praktičen.
  • enostavno čiščenje, primerno za pomivalni stroj
  • varen je za mikrovalovno pečico.
  • odlična izbira za družine in gospodinjstva.
  • krožniki so znamke Luminarc, ki je vodilna blagovna znamka v svetu krožnikov.
  • 6x velik plitek krožnik - premer 23 cm
  • 6x velik globok krožnik - premer 21 cm
  • 6x mali desertni krožnik - premer 19 cm
  • skleda 25 cm

Bima Hrvaška je ekskluzivni zastopnik teh krožnikov za celotno Hrvaško in Slovenijo.

Pogosta vprašanja

Kakšen je čas in strošek dostave?

Dostava za celotno Slovenijo znaša 5 € (ne glede na število naročenih izdelkov). Rok dostave 2 - 4 dni (dostavna služba DPD). Prvi delovni dan je dan po ustvarjanju ali plačanju naročila. 

Brezplačna dostava nad 133€. (*skupni znesek vseh artiklov brez dostave)

Če je vaš paket izredno nujen, nam to sporočite na [email protected]. Če pride do izjemno redke situacije, da bo paket z zamudo, boste o tem obveščeni. 

*Za izdelke, ki presegajo težo ali velikost standardne dostave se zaračunava še dodatna dostava.

Pakete, kateri so v paketni trgovini stranke lahko prevzamejo le na tej lokaciji. V kolikor stranka ni dosegljiva na domačem naslovu, se avtomatsko preusmeri v paketomat. Pakete v tem primeru ne oddajamo v ponovno dostavo, temveč le v primeru., če nas kontaktira prejemnik.

Možnosti plačila?

  • z gotovino po povzetju (naročila do 135 €)
  • kreditne kartice 
  • bančno nakazilo/UPN položnica, spletnim bančništvom
  • možnost plačila do 12 obrokov
  • KEKS Pay

Reklamacije in vračilo blaga?

Vsak kupec lahko artikel reklamira v 14 dneh od prevzema naročila. Vse pritožbe strank rešujemo po e-pošti [email protected]r. Če je na izdelku kakršna koli napaka, okvara ali tovarniška napaka, je vsaka stranka dolžna poslati fotografijo predmeta in embalaže na navedeni elektronski naslov, nato pa bo naša pritožbena služba reklamacijo rešila v najkrajšem možnem času (običajno 2 - 5 delovnih dninajkasneje v 30 delovnih dneh po prejemu pritožbe).

Kupec je dolžan pustiti tudi svoj IBAN prek e-pošte [email protected], potem ko je artikel vrnjen v naše skladišče v roku 2 - 5 dni (najkasneje v 30 delovnih dneh), vrnemo dogovorjeni znesek po navedenem e-poštnem sporočilu.

Za rešitev vračila in reklamacije je kupec dolžan na e-pošto [email protected] poslati:

  • Številka računa ali naročila, s katerega oglašujete artikle.
  • Slike transportne škatle od zunaj.
  • Slike notranje embalaže in zaščite.
  • Slike zlomljenih predmetov.
  • Navedite imena zlomljenih predmetov in količino.

Pošiljanje  krhkih izdelkov!

Bima Hrvaška posveča veliko pozornosti zaščiti in pošiljanju paketov, ki vsebujejo blago, ki se lahko poškoduje pri prevozu. Naše osebje skrbno in profesionalno pakira in zagotavlja da je paket primeren za dostavo. Dobra embalaža odporna na udarce in vibracije zagotavlja, da artikli pridejo k vam nepoškodovani.

Med pakiranjem uporabljamo najsodobnejše materiale ki zagotovljajo najboljšo zaščito. Če se artikli poškodujejo zaradi dostave, vam pošljemo nove.

Preverite TUKAJ, kako naši zaposleni pakirajo krhke predmete.

Kje lahko najdem pogoje poslovanja?

Pogoje poslovanja lahko najdete TUKAJ.

Kje je moj paket?

Če vas zanima kdaj bo izdelano naročilo ali paket na vašem naslovu, vam predlagamo dva načina preverjanja:

Imam številko pošiljke - paket / številko za sledenje

Dostavna služba pošlje številko paketa preko SMS sporočila na vaš mobilni telefon, če ste jo pustili pri oddaji naročila. Lokacijo paketa preverite na straneh dostavne službe:

DPD - https://www.dpdgroup.com/hr/mydpd/my-parcels/search?parcelNumber= I

Nimam številke pošiljke - paketa / številka za sledenje
Prosimo, kontaktirajte nas preko uradne elektronske pošte [email protected] da preverite svoj paket.

Dostavna služba DPD dostavlja pakete ob delavnikih od ponedeljka do petka do 15.00 ure.

Ali je mogoče izdelke naročiti po telefonu?

Seveda na številke +38542 / 208 - 334 in +385 99 645 7976. Ob naročilu nam pustite vaš elektronski naslov na katerega vam bomo poslali potvrditev naročila.

Komentirajte in ocenite (8)
Vaš komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen in bo uporabljen samo za namene odgovora na vaš komentar.
Drugi so komentirali
SANDRA JURIĆ 20. februar 2025.
Prezadovoljna sam sa tanjurima.. Svakako naručujem još 2 seta. Nije skupo i jako je kvalitetno.
Tatjana Glumac 30. januar 2025.
Servis je prekrasan!
VESNA TALAN 27. december 2024.
Super odličan servis za jelo.svaksko preporučam...
Mihaela Šimeg Šubarić 22. december 2024.
Uživo je još ljepši set posuđa, kvalitetan.
Viktoria Jurić 20. december 2024.
Servis odličan
Amina Tanjic 13. december 2024.
Zelo lep jedilni servis in seveda kvaliteten.
Karolina Stojanova 09. maj 2024.
Najbolji su
Karolina Stojanova 09. maj 2024.
Newsletter

Prijavite se na brezplačni newsletter ki vam prinaša neverjetne popuste, novice in nasvete iz Bime.