Zakaj izbrati Bimo?

Bima Slovenija je ena najhitreje rastočih spletnih trgovin na Hrvaškem z več kot 160.000 kupci.

Poleg udobnega nakupovanja iz svojega naslonjača si lahko naše izdelke ogledate v živo v 16 darilnih trgovinah po vsej Hrvaški.

Podjetje posluje 35 let in zaposluje več kot 100 ljudi. Zelo hitra DPD dostava običajno do 2 delovnih dni, v redkih primerih do 5 delovnih dneh.

Bima posluje že več kot 30 let in zaposluje okoli 100 ljudi

Pakete pošiljamo iz centralnega skladišča na Hrvaškem. Ponujamo vam več kot 3000 artiklov priznanih evropskih ponudnikov igrač, posode, daril, dekoracije za dom, poletnega programa in božičnih okraskov.

Smo zastopniki izbranih igrač in posode za hrvaški in slovenski trg.

  • Bima Hrvaška je priznana s strani strank, pa tudi s strani najboljših domačih strokovnjakov na področju spletne prodaje (združenje eCommerce Croatia), saj smo bili razglašeni za NAJ SPLETNO TRGOVINO NA Hrvaškem za leto 2023.
  • Spremljajte nas tudi na družbenih omrežjih, kjer imamo več kot 120.000 sledilcev. Preverite kaj si naše stranke mislijo o nas na naši uradni Facebook strani Bima Slovenija.
  • Poslanih več kot 160.000 paketov! Oglejte tukaj slike in ocene zadovoljnih Bima strank!
  • Hitra dostava, običajno v 2–4 delovnih dneh.
  • Plačilo s kartico je varno in šifrirano prek sistema T-com PayWay s 3DS zaščito in portalom vaše banke za potrditev plačil s kartico in KEKS Pay
  • Oglejte si slike zadovoljnih strank naših igrač v našem blogu
  • Zakaj se številna gospodinjstva, restavracije, apartmaji in hoteli odločajo za naše jedi, izveste v našem blogu.

Spletna trgovina Bima Slovenija se je uvrstila med tri najboljše spletne trgovine v kategoriji igrač in posode na tekmovanju WEB RETAILER AWARD, ki ga organizira Ceneje.si za leto 2024. Natečaj WRA izbira najboljše spletne trgovine na Balkanu.

ima Slovenija se je uvrstila med 3 najboljše spletne trgovine

Nagrada za najboljšo spletno stran na Hrvaškem za leto 2021 (content kategorija)

Najboljši content marketing na Hrvaškem 2021. - Mihael Kunac i Goran Peremin

Nagrada za najboljšo spletno stran v kategoriji "Web leta" na Hrvaškem za leto 2023.

Najboljša spletna trgovina na Hrvaškem 2023. Bima web shop - Mihael Kunac, Goran Peremin

Bima shop dobiva nagrade tudi v letu 2024. - Bima shop je najboljša spletna trgovina na Hrvaškem v letu 2024 v kategoriji "BEST CONTENT".

Mihael Kunac, Goran Peremin - najbolji content Bima shop

Ali lahko kupujemo brez uporabniškega računa?

Seveda lahko!

Izberite želene izdelke, jih dodajte v košarico in ob plačilu vnesite podatke za dostavo. Za zaključek nakupa v Bimi se vam ni treba registrirati, preprosto v prvem koraku vpišete svoj e-mail v prvo polje in kliknete zeleni gumb BREZ PRIJAVE - nadaljujte kot gost.

Preostali del obrazca na strani pod gumbom BREZ PRIJAVE - nadaljujte kot gost pustite prazen.

Kako se registriram?

Ob vstopu na stran kliknite na gumb REGISTRACIJA v zgornjem desnem kotu, nakar se vam odpre prijavnica.

Prijavite se ali registrirate lahko tudi preko družbenih omrežij s klikom na gumb Facebook ali Google.

Če se odločite, da se izognete hitri registraciji prek Facebooka ali Googla, boste morali izpolniti obrazec in klikniti gumb »Potrdi registracijo«.

Po uspešni registraciji boste na e-mail prejeli potrditev ki jo morate potrditi.

Če se želite prijaviti na stran kliknite na PRIJAVA v zgornjem desnem kotu.

Pozabljeno geslo pridobite s klikom na »Pozabljeno geslo?« in vnosom svojega e-maila.

Nadaljnja navodila boste prejeli na vaš e-mail.

Ali je varno nakupovati v Bima shopu?

Bima Slovenija je spletna trgovina ki prodaja izdelke iz kategorij posoda, igrače, okraski, darila in sezonski artikli. Smo del podjetja KB d.o.o. ki je bilo ustanovljeno leta 1990.

Smo eden največjih uvoznikov igrač, posode, dekoracij in sezonskih artiklov ter proizvajalcev izvirnih in unikatnih daril za vse obdarovalne priložnosti na Hrvaškem. Poslujemo tudi preko 16 fizičnih trgovin po vsej Hrvaški.

Spletna trgovina Bima je nosilec znaka spletnega zaupanja "Trusted Shop", certificiranega s strani združenja eCommerce ki združuje okoli 500 spletnih trgovin na Hrvaškem.

Ta znak zagotavlja:

  • V ozadju spletne trgovine stoji prava pravna oseba
  • Veste kaj, kdaj in kje kupite
  • Kar kupite, to dobite
  • Cene so jasne in popolne
  • Plačilo je varno
  • Informacije o dostavi so jasne in pregledne
  • Reklamacije obravnavamo hitro in pošteno
  • Zasebnost strank je varovana

Bima zagotavlja zaupanje, varnost in kakovost z veliko izbiro izdelkov in storitev po nizkih cenah ter pogostimi popusti in akcijami.

Hitra in varna dostava, garancija in vračilo kupnine so le nekatere izmed prednosti nakupovanja v trgovini Bima:

  • Velika izbira izdelkov in storitev
  • Nizke cene in promocije
  • Hitra in varna dostava (paketi se pošiljajo iz skladišča na Hrvaškem)
  • Možnost naročila po telefonu
  • Hitra obravnava reklamacij in vračil
  • Deset let uspešnega poslovanja spletne trgovine Bima
  • Zaupa 160.000 strank Bima
  • Številne nagrade za kakovost na področju internetne prodaje na Hrvaškem
  • Varnost in kakovost spletnega nakupovanja (sodoben in varen sistem za plačevanje s kreditnimi karticami PayWay).
  • Bima shop prejema nagrade tudi v letu 2024. - Bima shop je najboljša spletna trgovina na Hrvaškem v letu 2024 v kategoriji "BEST CONTENT"

Trusted shop slovenija

Mihael Kunac i Goran Peremin - nagrade Bima shop

Ali je mogoče izdelke naročiti po telefonu?

Seveda na številke +385 42 / 208 - 334 in +385 99 645 7976Pri telefonskem naročilu nam sporočite svoj elektronski naslov, na katerega vam bomo poslali potrditev naročila in pogoje poslovanja.

Bima shop - naročite po telefonu

Kakšen je čas in strošek dostave?

Rok dostave

Rok dostave 2-4 delovnih dneh z dostavno službo DPD, največkrat do 3 delovnih dni.

Cena dostave

Za celotno Slovenijo je osnovna dostava 5 €, ne glede na število naročenih izdelkov. 

Brezplačna dostava za naročila nad 133 € (skupni znesek vseh artiklov brez stroškov dostave).

Doplačilo za plačilo po povzetju: 0,95 €

Prevzem in dostava paketov

Na dan dostave bo DPD služba poslala SMS sporočilo s predvidenim časom dostave. Če plačujete po povzetju, pripravite denar.

Dostavna služba DPD dostavlja pakete ob delavnikih od ponedeljka do petka do 15.00 ure.

V kolikor vas ni na naslovu za dostavo, kontaktirajte voznika na številko iz SMS sporočila ali Bima službo za pomoč uporabnikom. V primeru neuspešne dostave bo DPD ponovil dostavo naslednji delovni dan.

Dostavna služba DPD ne dostavlja ob sobotah in nedeljah. Prvi delovni dan je naslednji dan po izdelavi ali plačilu naročila. Če potrebujete da vaš paket prispe zelo nujno nam to sporočite v opombo za Bima shop pri kreiranju naročila pod podatki za dostavo ali na e-mail [email protected].

Pomembno!

"Vaša odločitev, da paketa ne prevzamete, neposredno vpliva na naše poslovanje. V primeru zavrnitve paketa je strošek 10 eur. Pokličite na 385 099 645 7976 ali 385 042 208-334 najkasneje naslednji dan po naročilu do 10.00 ure. Hvala za razumevanje in sodelovanje !"

Sledenje paketu

Dostavna služba pošlje vašo številko paketa preko SMS sporočila na vaš mobilni telefon če ste jo pustili pri oddaji naročila.

Lokacijo paketa lahko preverite na straneh dostavnih služb ali na povezavi v potrditvi naročila ki ste jo prejeli po elektronski pošti, tako da številko paketa iz SMS sporočila prepišete na eno izmed spodnjih povezav:

www.dpd.com/si/sl/prejem-paketov/sledenje-paketu/

Kupec prejme obvestilo ko paket prejme prvo skeniranje v naše skladišče (s predvidenim rokom dostave), kupec pa prejme obvestilo na dan dostave paketa (obvestilo o roku dostave).

Večina paketov prispe v treh delovnih dneh. Če pride do izjemno redke situacije ko bo paket zamujal boste o tem obveščeni. Vsi naši artikli so na voljo v centralnem skladišču ali v eni izmed maloprodajnih trgovin.

* Storitev "NAROČILO S PREDNOSTNO OBDELAVO (+2 €) ne sodeluje pri obračunu pri doseganju brezplačne dostave. Pri tej storitvi ne jamčimo, da bo paket dostavljen hitreje od običajne dostave, zagotavljamo pa, da bomo to naročilo obdelali in poslali v skladišče na zlaganje pred rednimi naročili, ki nimajo izbrane te storitve.

Čas dostave po odpremi iz našega skladišča je odvisen od urnika dostavne službe. Seveda je večja verjetnost, da bo paket zaradi hitrejše obdelave z naše strani prispel hitreje, vendar tega ne moremo zagotoviti, saj ne vplivamo na urnik dostavne službe.

Kako veste ali je izdelek na voljo?

Kako veste ali je izdelek na voljo?

V spletni trgovini Bima so skoraj vsi artikli na voljo takoj.

Pri vsakem razpoložljivem artiklu pod ceno piše: »Izdelek je na voljo takoj (v 2-3 delovnih dneh).« Če artikel ni na voljo, pod ceno piše: »Izdelek trenutno ni na voljo na spletu.«

Pri tem artiklu lahko pustite svoj e-mail in obvestili vas bomo ko bo ponovno v prodaji.

Kako do kupona na bima-shop.si?

Kupci ki želijo uporabiti kodo kupona na spletnem mestu Bima-shop morajo slediti nekaj preprostim korakom. V tem priročniku je razloženo kako pravilno uporabiti kodo kupona in pridobiti popust pri naslednjem nakupu.

Kako do kupona na bima-shop.si?

Postopek pridobivanja kode kupona:

  • Naročite izdelek: Najprej naročite izdelek pri nas.
  • Prevzem in plačilo: Po prejemu izdelka izvedite plačilo.
  • Vprašalnik o zadovoljstvu: V petih dneh po prevzemu paketa vam bomo poslali e-pošto z vprašalnikom o zadovoljstvu.
  • Ocenjevanje brez e-pošte registriranih uporabnikov: Če niste prejeli e-pošte lahko naročilo ocenite tako da greste v "Moj profil" in kliknete na "Naročila". Ocenjujejo jih lahko registrirani uporabniki ki imajo registrirana naročila.
  • Pridobite kupon: Ko ocenite naročilo in pustite komentar, lahko prejmete kodo kupona. Točni zneski kuponov so odvisni od ocene, komentarja, slike in videoposnetka ki ga pošljete. Pri ocenjevanju preverite zneske na naši strani.

To je to!

Ste registrirani uporabnik? Do kupona te ločita še dva klika!

Če ste registriran uporabnik Bima lahko izpolnite vprašalnik v pregledu vseh oddanih naročil.

Klikni tukaj

S klikom na Naročila v Mojem profilu imate pregled nad vsemi svojimi naročili.

Ste registrirani uporabnik? Do kupona te ločita še dva klika!

Kako do kupona na bima-shop.si?

Bima si kupon koda mail

Kako izkoristiti kupon na bima-shop.si?

Prejmite kupon: Po izpolnitvi vprašalnika boste prejeli kupon po e-pošti.

Dodajanje izdelkov v košarico: Na strani Bima-shop izberite izdelke in jih dodajte v košarico.

Vpiši kodo kupona:

Bima si kupon koda

  • Odprite nakupovalno košarico.
  • Poiščite polje za vnos kode kupona.
  • Kopirajte kodo kupona iz e-pošte.
  • Prilepite kodo kupona v polje in kliknite "Dodaj".

*Opomba: Kuponi ne veljajo za že znižane izdelke in jih ni mogoče kombinirati z drugimi kuponi ali akcijami.

Kako naročiti izdelek?

Naročanje izdelkov v Bima shopu je enostavna in praktična izkušnja, ki vam omogoča hiter in učinkovit nakup.

Če ste bolj vizualni tip osebe, si oglejte kratek video kako naročiti v Bima shopu.

Spodaj so podrobna navodila, kako lahko v le nekaj korakih dodate želene izdelke v košarico in zaključite nakup – z lahkoto.

Dodajte izdelke v košarico

Izbrane izdelke dodajte v košarico s klikom na zeleni gumb “DODAJ V KOŠARICO”, ki se nahaja pri vsakem posameznem izdelku.

*Cene, količine in razpoložljivost izdelkov se lahko spremenijo.

Na vrhu strani lahko kadarkoli spremljate število izdelkov v košarici in skupni znesek.

Začni nakup

ZAČNI NAKUP s klikom na istoimenski zeleni gumb po dodajanju izdelka v košarico.

1. korak nakupa:

Možnost naročila brez registracije ali prijava kot Bima kupec prek Google, Facebooka ali elektronske pošte!

S klikom na gumb “NADALJUJ KOT GOST” nadaljujete na...

2. korak nakupa:

Tukaj morate vnesti podatke za dostavo. Za uspešno oddajo naročila izpolnite: ime, priimek, ulico in hišno številko, poštno številko ter številko mobilnega telefona.

!POZOR!

Pri vnosu polja "Poštna številka ali ime kraja", najprej vnesite ime kraja in ga izberite iz spustnega seznama. Če vnesete samo poštno številko ali ime brez izbire s seznama, bo sistem prikazal napako.

Vnos potrdite s klikom na "NASLEDNJI KORAK"

Obvezno potrdite, da se strinjate s pogoji poslovanja, sicer ne boste mogli nadaljevati.

3. korak nakupa:

Izberite način plačila!

Izberite način plačila in potrdite naročilo s klikom na gumb “ZAKLJUČI NAKUP”. Po tem koraku ni več mogoče dodajati izdelkov v košarico.

4. korak - Hvala za vaše naročilo!

Prikazani bodo podatki, kdaj lahko pričakujete dostavo, kako spremljati naročilo in kam se obrniti v primeru vprašanj.

Na dnu strani lahko prenesete potrdilo o naročilu. Potrdilo smo vam poslali tudi na e-naslov, ki ste ga vnesli v 1. koraku.

Vam je vse to preveč zapleteno?

Brez skrbi.

Pokličite nas na +385 99 645 7976 in ustvarili bomo naročilo namesto vas.

Preden pokličete, pripravite:

  • zapišite zadnje 4 številke šifre izdelka, ki ga želite naročiti.
  • pripravite e-naslov, kamor vam pošljemo potrdilo o naročilu.
  • naslov, kamor želite prejeti paket.
  • številko mobilnega telefona (zaradi DPD dostave, ki vas bo poklicala ali poslala SMS na dan dostave).
  • obvezno preberite pogoje poslovanja – kliknite tukaj.

Kje je moj paket?

Če vas zanima kdaj bo izdelano naročilo ali paket na vašem naslovu, vam predlagamo dva načina preverjanja:

Imam številko pošiljke - paket / številko za sledenje

Dostavna služba pošlje številko paketa prek SMS sporočila na vaš mobilni telefon če ste jo navedli pri oddaji naročila. Lokacijo paketa preverite na straneh dostavne službe:

DPD: www.dpd.com/si/sl/prejem-paketov/sledenje-paketu/

Nimam številke pošiljke / številka za sledenje

Prosimo, kontaktirajte nas prek uradne elektronske pošte [email protected] da preverite svoj paket.

Dostavna služba DPD dostavlja pakete ob delavnikih, od ponedeljka do petka, do 15.00.

"Vaša odločitev, da paketa ne prevzamete, neposredno vpliva na naše poslovanje. V primeru zavrnitve paketa je strošek 10 €. Pokličite na 385 099 645 7976 ali 385 042 208-334 najkasneje naslednji dan po naročilu do 10.00 ure. Hvala za razumevanje in sodelovanje !"

Navodila za prevzem paketa v DPD Pickup paketomatu prevzemite tukaj!

Možnosti plačila?

  • plačilo po povzetju (plačate lahko dostavljalcu ob prevzemu), naročila do 133€
  • bančno nakazilo/UPN položnica, spletnim bančništvom
  • s kreditno ali debetno kartico
  • KEKS Pay

Plačevanje je varno in šifrirano preko najsodobnejšega sistema T-com Payway.

Brezplačna dostava nad 133 € artiklov (brez dostave).

Reklamacije in vračilo blaga?

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Ur. l. št. 41/14, 110/15) ste pooblaščeni da v 14 dneh od dneva dostave izdelka, od dneva dostave zadnjega izdelka iz naročila, enostransko odstopite od pogodbe brez navedbe razlogov. 

Želim vrniti naročene artikle - obrazec za odpoved pogodbe

Standardni obrazec za enostransko odpoved pogodbe si lahko prenesete na tej povezavi.

Več o vračilih in prekinitvi pogodbe preberite v pogojih poslovanja.

Izdelek morate na lastne stroške vrniti v roku 14 dni od odstopa od pogodbe, nepoškodovan, v originalni embalaži. Ob vračilu blaga izpolnite in priložite obrazec za enostransko prekinitev pogodbe, ki ste ga prejeli z blagom ali po elektronski pošti na [email protected].

Kupec je dolžan posredovati svoj TRR prek elektronske pošte [email protected] po vrnitvi artikla v naše skladišče v roku 2 - 5 dni (najkasneje v 15 delovnih dneh) vrnemo denarni znesek, dogovorjen preko navedenega maila.

Kaj v primeru zloma?

Če ima izdelek kakršnekoli poškodbe ali skrite napake, se obrnite na [email protected] ali 0038599 645 7976. Reklamacije običajno obravnavamo v 2-5 delovnih dneh (najkasneje v 15 delovnih dneh po prejemu reklamacije).

Vsak kupec je dolžan na navedeni email poslati slike artiklov in embalaže, nato pa bo naša reklamacijska služba rešila reklamacijo v najkrajšem možnem času.

Za uspešno reševanje vračil in reklamacij je kupec dolžan na elektronski naslov [email protected] poslati:

  • Številka računa ali naročila s katerega oglašujete artikle.
  • Slike transportne škatle od zunaj.
  • Slike notranje embalaže in zaščite.
  • Slike zlomljenih predmetov.
  • Navedite imena pokvarjenih predmetov in količino.

POMEMBNO!

Prosimo, da takoj ob prejemu pošiljke preverite vsebino. Če opazite poškodbe, nemudoma pošljite slike na [email protected].

V nasprotnem primeru, v skladu z Zakonom o poštnih storitvah, dostavne službe ne priznavajo poškodb in lomov pošiljke.

Dostavljeni so mi bili napačni artikli / v paketu manjkajo naročeni artikli

Če menite, da ste prejeli napačen izdelek, najprej preverite potrditev naročila in sliko izdelka na naši spletni strani ter še enkrat preverite, ali ste prejeli napačen izdelek. Če še vedno mislite, da gre za pomoto, nam pišite s sliko artikla, ki smo vam ga dostavili na mail [email protected]

Če v paketu, ki je vključen v potrditvi naročila, manjka artikel, pošljite naziv ali kodo artikla na [email protected].

Obvestilo o načinu pisne reklamacije potrošnika.

V skladu z 10. členom hrvaškega Zakona o varstvu potrošnikov NN 19/2022 vas obveščamo, da lahko oddate pisno pritožbo, in sicer:

  • - po elektronski pošti na [email protected]
  • - v poslovnih prostorih KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec
  • - po pošti na KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec

V pisni pritožbi obvezno navedite svoje ime in priimek ter naslov za dostavo odgovora. Po prejemu pisne reklamacije vam bomo brez odlašanja pisno potrdili prejem le-te. Na vašo pisno pritožbo bomo odgovorili v roku 15 dni od prejema pritožbe, pri čemer bomo jasno zapisali ali sprejemamo utemeljenost pritožbe.

Potrošnik bo odgovor na reklamacijo prejel v pisni obliki najkasneje v 15 dneh po prejemu reklamacije. Prodajalec bo kupca obvestil, da je prejel njegovo reklamacijo.

"Vaša odločitev da paketa ne prevzamete, neposredno vpliva na naše poslovanje. V primeru zavrnitve paketa je strošek 10 eur. Pokličite na 385 99 645 7976 ali 385 42 208-334 najkasneje naslednji dan po naročilu do 10.00 ure. Hvala za razumevanje in sodelovanje !"

Varno pošiljanje lomljivih predmetov!

Bima Slovenija namenja veliko pozornosti zaščiti in pošiljanju paketov ki vsebujejo blago ki se med transportom lahko poškoduje. Naše osebje blago skrbno in strokovno zapakira ter poskrbi da je dostavljeni paket primeren za dostavo.

Dobra embalaža lahko izniči udarce in tresljaje ter zagotovi da pošiljke prispejo na cilj nepoškodovane.

Pri pakiranju uporabljamo najsodobnejše materiale ki zagotavljajo najboljšo zaščito. Če se zlomi se bomo potrudili čim prej poslati nadomestna kozarca, krožnike ali drugo lomljivo blago.

TUKAJ si oglejte video kako naši pridni zaposleni pakirajo lomljive predmete.

Kje lahko najdem pogoje poslovanja?

Pogoje nakupa najdete v podnožju strani ali kliknite TUKAJ.