Zakaj izbrati Bimo?

Bima Slovenija je izmed najhitreje rastočih spletnih trgovin. Poleg udobnega nakupovanja iz udobja počivalnika si lahko naše izdelke ogledate v 17 trgovinah. Imamo že 30 let izkušenj ter zaposlujemo več kot 90 ljudi.

Poskrbimo za zelo hitro dostavo v roku 2-3 dni, le v redkih primerih do 5 delovnih dni. Ponujamo vam več kot 3000 izdelkov priznanih evropskih proizvajalcev igrač, kuhinjskih pripomočkov, dekoracije, poletnih programov in božičnih okraskov. Smo edini zastopniki izbranih blagovnih znamk igrač in drugih pripomočkov za hrvaški in slovenski trg.

Sledite nas na družbenih omrežjih Bima Slovenija. 

Bima Slovenija je priljubljena izbira kupcev.  Priznanje za naše delo so nam dali tudi domači strokovnjaki na področju spletne prodaje, saj smo bili na Hrvaškem razglašeni za NAJBOLJŠO INTERNET TRGOVINO V KATEGORIJI WEB CONTENT za leto 2021.

Bima je s strani najboljših domačih strokovnjakov na področju spletne prodaje (združenje eCommerce Hrvaška) razglašena za NAJBOLJŠO SPLETNO TRGOVINO NA HRVAŠKEM ZA LETO 2023!

Kaj kupci pravijo o nami?

  • V našem blogu o igračama si oglejte slike zadovoljnih strank.
  • V našem blogu ugotovite zakaj se številna gospodinjstva, restavracije, apartmaji in hoteli odločajo za našo posodo.

Bima spletna stran je član združenja E-trgovine in dobitnik številnih nagrad na področju internet prodaje.

 

 

Ali lahko kupujemo brez uporabniškega računa?

Seveda. Izberite želene izdelke, jih dodajte v košarico in ob plačilu vnesite podatke za dostavo. 

Za dokončanje nakupa v trgovini Bima se ni potrebno registrirati. Izberete možnost nakup brez registracije in gesla ter nadaljujte z nakupovanjem. Ko pridete na spletno strano BIMA, najde v zgornjem desnem kotu gumb REGISTRACIJA, na katerem se odpre obrazec za registracijo. Po izpolnitvi obrazca boste na e-pošto prejeli potrdizev. Prijavite se lahko tudi prek družbenih omrežij s klikom na enega od prijavnih obrazce.

Če se želite prijaviti na spletno strano, v zgornjem desnem kotu kliknete PRIJAVA. Če ste pozabili geslo, kliknite na gumb pozabljeno geslo, vpišite mail in nanj vam bomo poslali navodila.

Ali je varno nakupovati v Bima shopu?

Spletna trgovina Bima je nosilec znaka zaupanja na spletu - "Trusted shop" certificiranega s strani združenja eCommerce ki združuje okoli 500 spletnih trgovin na Hrvaškem.

Znak Trusted shop zagotavlja:

  • V ozadju spletne trgovine stoji prava pravna oseba
  • Veste kaj, kdaj in kje kupite
  • Kar kupite to dobite
  • Cene so jasne in popolne
  • Plačilo je varno
  • Informacije o dostavi so jasne in pregledne
  • Pritožbe obravnavamo hitro in pošteno
  • Zasebnost strank je zaščitena

Bima zagotavlja zaupanje, varnost in kakovost z veliko izbiro izdelkov in storitev po nizkih cenah ter pogostimi popusti in akcijami. Hitra in varna dostava, garancija in vračilo kupnine so le nekatere izmed prednosti nakupovanja v trgovini Bima:

  • Velika izbira izdelkov in storitev
  • Nizke cene in promocije
  • Hitra in varna dostava (pakete pošiljamo iz skladišča na Hrvaškem)
  • Možnost naročila po telefonu
  • Hitra obravnava pritožb in vračil
  • Dolgoletno uspešno poslovanje
  • Zaupanje Bima strank
  • Številne nagrade za kakovost na področju spletne prodaje na Hrvaškem
  • Varnost in kakovost spletnega nakupovanja (sodoben in varen sistem za plačevanje s kreditnimi karticami PayWay).
  • Preberite več v našem blogu Bima shop izkušnje!

Trusted shop oznaka Bima shop eCommerce Hrvatska badge - Bima Hrvatska

Ali je mogoče izdelke naročiti po telefonu?

Seveda na številke +38542 / 208 - 334 in +385 99 645 7976. Ob naročilu nam pustite vaš elektronski naslov na katerega vam bomo poslali potvrditev naročila.

Kakšen je čas in strošek dostave?

Dobavni rok je 2-3 delovnih dni *(dostavna služba DPD).

  • Brezplačna dostava nad 133 €. (*skupni znesek vseh artiklov brez dostave)
  • Dostava za celotno Slovenijo znaša 5 € ne glede na število naročenih izdelkov.
  • Doplačilo za plačilo po povzetju: 0,40 €

DPD, ali GLS dostava služba ne dostavlja ob sobotah in nedeljah. Prvi delovni dan je dan po ustvarjanju ali plačanju naročila. 

Če pride do izjemno redke situacije, da bo paket prišel z zamudo, boste o tem obveščeni. Vsi naši artikli so na voljo v centralnem skladišču, ali v eni od naših maloprodajnih trgovin.

Storitev "NAROČILO S PREDNOSTNO OBDELAVO (+ 1 €) ne sodeluje pri obračunu brezplačne dostave. Pri tej storitvi ne jamčimo, da bo paket dostavljen hitreje od običajne dostave, zagotavljamo pa, da bomo naročilo obdelali in poslali v prevzem v skladišče pred rednimi naročili, ki nimajo izbrane te storitve.

Čas dostave po odpremi iz našeg skladišta je odvisen od urnika dostavne službe. Seveda zaradi hitrejše obdelave na naši strani, večja je verjetnost, da bo paket prispel hitreje, vendar tega ne moremo zagotoviti, ker nimamo vpliva na urnik dostave dostavne službe.

*Za izdelke, ki presegajo težo ali velikost standardne dostave se zaračunava še dodatna dostava.

Pakete, kateri so v paketni trgovini stranke lahko prevzamejo le na tej lokaciji. V kolikor stranka ni dosegljiva na domačem naslovu, se avtomatsko preusmeri v paketomat. Pakete v tem primeru ne oddajamo v ponovno dostavo, temveč le v primeru., če nas kontaktira prejemnik.

Kje je moj paket?

Če vas zanima kdaj bo izdelano naročilo ali paket na vašem naslovu, vam predlagamo dva načina preverjanja:

Imam številko pošiljke - paket / številko za sledenje

Dostavna služba pošlje številko paketa preko SMS sporočila na vaš mobilni telefon, če ste jo pustili pri oddaji naročila. Lokacijo paketa preverite na straneh dostavne službe:

DPD - https://www.dpdgroup.com/hr/mydpd/my-parcels/search?parcelNumber= I

Nimam številke pošiljke - paketa / številka za sledenje
Prosimo, kontaktirajte nas preko uradne elektronske pošte [email protected] da preverite svoj paket.

Možnosti plačila?

  • ​​​​z gotovino po povzetju (naročila do 133 €)
  • kreditne kartice 
  • bančno nakazilo/UPN položnica, spletnim bančništvom

Reklamacije in vračilo blaga?

Vsak kupec lahko artikel reklamira v 14 dneh od prevzema naročila. Vse pritožbe strank rešujemo po e-pošti [email protected]. Če je na izdelku kakršna koli napaka, okvara ali tovarniška napaka, je vsaka stranka dolžna poslati fotografijo predmeta in embalaže na navedeni elektronski naslov, nato pa bo naša pritožbena služba reklamacijo rešila v najkrajšem možnem času (običajno 2 - 5 delovnih dni - najkasneje v 30 delovnih dneh po prejemu pritožbe).

Kupec je dolžan pustiti tudi svoj IBAN prek e-pošte [email protected], potem ko je artikel vrnjen v naše skladišče v roku 2 - 5 dni - najkasneje v 30 delovnih dneh, vrnemo dogovorjeni znesek po navedenem e-poštnem sporočilu.

Za rešitev vračila in reklamacije je kupec dolžan na e-pošto [email protected] poslati:

  • Številka računa ali naročila, s katerega oglašujete artikle.
  • Slike transportne škatle od zunaj.
  • Slike notranje embalaže in zaščite.
  • Slike zlomljenih predmetov.
  • Navedite imena zlomljenih predmetov in količino.

Pošiljanje  krhkih izdelkov!

Bima Hrvaška posveča veliko pozornosti zaščiti in pošiljanju paketov, ki vsebujejo blago, ki se lahko poškoduje pri prevozu. Naše osebje skrbno in profesionalno pakira in zagotavlja da je paket primeren za dostavo. Dobra embalaža odporna na udarce in vibracije zagotavlja, da artikli pridejo k vam nepoškodovani.

Med pakiranjem uporabljamo najsodobnejše materiale ki zagotovljajo najboljšo zaščito. Če se artikli poškodujejo zaradi dostave, vam pošljemo nove.

Kje lahko najdem pogoje poslovanja?

Pogoje poslovanja lahko najdete TUKAJ.