Domov F.A.Q.

F.A.Q.

Moram se registrirati na Bima spletno trgovino, kakor da zaključim svoj nakup?

Za dokončanje nakupa v trgovini Bima ne trebate se registrirati, preprosto v prvem koraku checkouta izberete možnost kupim brez registracije, nimam gesla in nadaljujte z nakupovanjem.

Kdaj pridete na Bima spletno strano, v zgornjem desnem kotu, kliknite gumb REGISTRACIJA, po katerem se odpre obrazec za registracijo. Po izpolnitvi obrazca boste na e-pošto prejeli potvrditev kateri morate potrditi. Pijavite se lahko tudi prek družbenih omrežij s klikom na enega od prijavnih obrazcev, ki so na voljo na obrazcu za registraciju.

Če se želite prijaviti na spletno strano, v zgornjem desnem kotu kliknete PRIJAVA n si ne morete zapomniti gesla, ki ga dobite s klikom na pozabljeno geslo? in vtipkate svoj e-poštni naslov. Nadaljnja navodila so na voljo v Vašem inboxu.

Naročil sem paket, kakšen je dobavni rok in znesek?

Vsak naročen paket pošljemo do 09:00 istega delovnega dneva, dobavni rok pa je 3-5 delovnih dni.

Večina paketov prispe v dveh delovnih dneh. Če pride do izjemno redke situacije, da bo paket z zamudo, boste obveščeni. Vsi naši artikli so na voljo v centralnem skladišču ali v eni od naših maloprodajnih trgovin.

Dostava za celotno Slovenijo znaša 5 € ne glede na število naročenih izdelkov, nad 130 € našim strankam podarjamo brezplačno pošiljanje.

Za določeno številko izdelkov ki imajo preveliko ali prekomerno težo, se za vsak tak izdelek zaračuna doplačilo od 0,67 do 2,70 €.

Možnost plačanja?

  • plačilo po prevzemu (z gotovino, neposreden način plačanja dostavljalcu),
  • kreditne kartice do 6 obrokov.

Kako naročiti izdelek?

  • neposredno naročanje preko tega spletnega mesta (dodajte artikle v košarico s klikom na zeleni gumb pod vsakim izdelkom zpolnite svoje podatke za dostavo in izberite način plačila),
  • po e-pošti (info@bima-shop.hr) ali na telefonski številki 099 645 7976,ali 042 208 334,
  • preko uradne Facebook ali Instagram strani - Bima Slovenia ( pustite podatke za dostavo in številko v inboxu ),
  • prek speta v spodnjem desnem kotu strani).

Reklamacije in vračanje blaga

Vsak kupec lahko artikel reklamira v 14 dneh od prevzema naročila. Če ima izdelek kakršne koli napake ali skrite napake, se obrnite na info@bima-shop.hr ali na 00385 99 645 7976. Pritožbe običajno rešimo v 7 delovnih dneh.

Kje lahko najdem pogoje nakupa?

Pogoje nakupa lahko najdete TUKAJ.

Plačilo s kartico ni uspelo?

V primeru, da plačilo s kartico ni uspelo, boste prejeli povezavo v potrditvi naročila, ki jo prejmete po e-pošti in lahko poskusite znova s ​​plačilom. Lahko pa nas pokličete (00385 99 645 7976), mail: info@bima-shop.hr in pomagali vam bomo pri zaključku nakupa ali ponudili alternativni način plačila (plačilo po prevzemu).

Kako se lahko naročim na brezplačen newsletter in prvi izvedem za vse popuste in novice v Bimi?

Polje za prijavo na glasilo najdete v spodnjem levem kotu strani. Po prijavi morate isto potrditi v svojem e-poštnem sporočilu.

Kje najdem iskalnik na strani?

Iskalnik je na vrhu strani. Preprosto vnesite iskalni izraz in sistem vam bo ponudil enak ali podoben rezultat.

Kje lahko vidim vsebino moje košarice?

Kdaj izdelke dodate v košarico, lahko v vrstici za naročilo vidite znesek naročila in s klikom na košarico boste videli vsebino košarice.

Imam promocijski kupon, kako ga lahko uporabim?

Če ste ob nakupu prejeli promocijski kod za popust, lahko uporabite promocijski kod v zadnjem koraku blagajne tako, da jo vtipkate in pritisnete DODAJ. Po tem je treba sam znesek naročila zmanjšati za odstotek.

Želim preklicati naročilo, kaj naj storim?

V primeru, da želite preklicati svoje naročilo, nam to čim prej sporočite po e-pošti info@bima-shop.hr ali po telefonu +385 99 645 7976 (med 08.00 in 16.00).