Moram se registrirati na Bima spletno trgovino, kakor da zaključim svoj nakup?

Za dokončanje nakupa v trgovini Bima ne trebate se registrirati, preprosto v prvem koraku checkouta izberete možnost kupim brez registracije, nimam gesla in nadaljujte z nakupovanjem.

Kdaj pridete na Bima spletno strano, v zgornjem desnem kotu, kliknite gumb REGISTRACIJA, po katerem se odpre obrazec za registracijo. Po izpolnitvi obrazca boste na e-pošto prejeli potvrditev kateri morate potrditi. Pijavite se lahko tudi prek družbenih omrežij s klikom na enega od prijavnih obrazcev, ki so na voljo na obrazcu za registraciju.

Če se želite prijaviti na spletno strano, v zgornjem desnem kotu kliknete PRIJAVA n si ne morete zapomniti gesla, ki ga dobite s klikom na pozabljeno geslo? in vtipkate svoj e-poštni naslov. Nadaljnja navodila so na voljo v Vašem inboxu.

Kakšen je dobavni rok in znesek?

Vsak naročen paket pošljemo do 09:00 istega delovnega dneva, dobavni rok pa je 3-5 delovnih dni.

Večina paketov prispe v dveh delovnih dneh. Če pride do izjemno redke situacije, da bo paket z zamudo, boste obveščeni. Vsi naši artikli so na voljo v centralnem skladišču ali v eni od naših maloprodajnih trgovin.

Dostava za celotno Slovenijo znaša 5 € ne glede na število naročenih izdelkov, nad 135 € našim strankam podarjamo brezplačno pošiljanje.

Za določeno številko izdelkov ki imajo preveliko ali prekomerno težo, se za vsak tak izdelek zaračuna doplačilo od 0,67 do 2,70 €.

Možnost plačanja?

​​​​​​

  • z gotovino po povzetju
  • kreditne kartice 

Kako naročiti izdelek?

  • neposredno naročanje preko tega spletnega mesta (dodajte artikle v košarico s klikom na zeleni gumb pod vsakim izdelkom zpolnite svoje podatke za dostavo in izberite način plačila),
  • po e-pošti (info@bima-shop.hr) ali na telefonski številki 099 645 7976,ali 042 208 334,
  • preko uradne Facebook ali Instagram strani - Bima Slovenia ( pustite podatke za dostavo in številko v inboxu ),
  • prek speta v spodnjem desnem kotu strani).

Reklamacije in vračanje blaga

Vsak kupec lahko artikel reklamira v 14 dneh od prevzema naročila. Če ima izdelek kakršne koli napake ali skrite napake, se obrnite na info@bima-shop.hr ali na 00385 99 645 7976. Pritožbe običajno rešimo v 7 delovnih dneh.

Kje lahko najdem pogoje nakupa?

Pogoje nakupa lahko najdete TUKAJ.

Želim preklicati naročilo, kaj naj storim?

V primeru, da želite preklicati svoje naročilo, nam to čim prej sporočite po e-pošti info@bima-shop.hr ali po telefonu +385 99 645 7976 (med 08.00 in 16.00).