Zakaj izbrati Bimo?

Bima Slovenija je ena najhitreje rastočih spletnih trgovin na Hrvaškem z več kot 120.000 kupci.

Poleg udobnega nakupovanja iz svojega naslonjača si lahko naše izdelke ogledate v živo v 16 darilnih trgovinah po vsej Hrvaški.

Podjetje posluje že več kot 30 let in zaposluje okoli 90 ljudi. Zelo hitra DPD dostava običajno do 2 delovna dneva, v redkih primerih do 5 delovnih dni, razen za določene otoke.

Pakete pošiljamo iz centralnega skladišča na Hrvaškem. Ponujamo vam več kot 3000 artiklov priznanih evropskih ponudnikov igrač, posode, daril, dekoracije za dom, poletnega programa in božičnih okraskov.

Zastopniki izbranih igrač in posode za hrvaški in slovenski trg.

  • Bima Hrvaška je priznana s strani strank, pa tudi s strani najboljših domačih strokovnjakov na področju spletne prodaje (združenje eCommerce Croatia), saj smo bili razglašeni za NAJ SPLETNO TRGOVINO NA Hrvaškem za leto 2023.
  • Spremljajte nas tudi na družbenih omrežjih, kjer imamo več kot 100.000 sledilcev. Preverite kaj si naše stranke mislijo o nas na naši uradni Facebook strani Bima Slovenija.
  • Poslanih več kot 150.000 paketov!
  • Hitra dostava, običajno 2-3 delovnih dni.
  • Plačilo s kartico je varno in šifrirano prek sistema T-com PayWay s 3DS zaščito in portalom vaše banke za potrditev plačil s kartico.
  • Oglejte si slike zadovoljnih strank naših igrač v našem blogu
  • Zakaj se številna gospodinjstva, restavracije, apartmaji in hoteli odločajo za naše jedi, izveste v našem blogu.

Nagrada za najboljšo spletno stran na Hrvaškem za leto 2021 (content kategorija)

Najboljši content marketing na Hrvaškem.

Nagrada za najboljšo spletno stran v kategoriji "Web leta" na Hrvaškem za leto 2023.

Najboljša spletna trgovina na Hrvaškem - Bima web shop.

Bima shop dobiva nagrade tudi v letu 2024. - Bima shop je najboljša spletna trgovina na Hrvaškem v letu 2024 v kategoriji "BEST CONTENT".

Ali lahko kupujemo brez uporabniškega računa?

Ja lahko.

Izberite želene izdelke, jih dodajte v košarico in ob plačilu vnesite podatke za dostavo. Za zaključek nakupa v Bimi se vam ni treba registrirati, preprosto v prvem koraku vpišete svoj email v prvo polje in kliknete zeleni gumb BREZ PRIJAVE - nadaljujte kot gost.

Preostali del obrazca na strani pod gumbom BREZ PRIJAVE - nadaljujte kot gost pustite prazen.

Kako se registriram?

Ob vstopu na stran kliknite na gumb REGISTRACIJA v zgornjem desnem kotu, nakar se vam odpre prijavnica.

Prijavite se ali registrirate lahko tudi preko družbenih omrežij s klikom na gumb Facebook ali Google.

Če se odločite da se izognete Facebook ali Google hitri registraciji, boste morali izpolniti obrazec in klikniti gumb Potrdi registracijo.

Po uspešni registraciji boste na e-mail prejeli potrditev ki jo morate potrditi.

Če se želite prijaviti na stran kliknite na PRIJAVA v zgornjem desnem kotu.

Se ne spomnite svojega gesla? Pozabljeno geslo dobite s klikom na Pozabljeno geslo? in vnesite svoj e-mail. Nadaljnja navodila boste prejeli na vaš e-mail.

Ali je varno nakupovati v Bima shopu?

Bima Slovenija je spletna trgovina ki prodaja izdelke iz kategorij posoda, igrače, okraski, darila in sezonski artikli. Smo del podjetja KB d.o.o. ki je bilo ustanovljeno leta 1990.

Smo eden največjih uvoznikov igrač, posode, dekoracij in sezonskih artiklov ter proizvajalcev izvirnih in unikatnih daril za vse obdarovalne priložnosti na Hrvaškem. Poslujemo tudi preko 16 fizičnih trgovin po vsej Hrvaški.

Spletna trgovina Bima je nosilec znaka spletnega zaupanja "Trusted shop", certificiranega s strani združenja eCommerce ki združuje okoli 500 spletnih trgovin na Hrvaškem.

Ta znak zagotavlja:

  • V ozadju spletne trgovine stoji prava pravna oseba
  • Veste kaj, kdaj in kje kupite
  • Kar kupite, to dobite
  • Cene so jasne in popolne
  • Plačilo je varno
  • Informacije o dostavi so jasne in pregledne
  • Reklamacije obravnavamo hitro in pošteno
  • Zasebnost strank je varovana

Bima zagotavlja zaupanje, varnost in kakovost z veliko izbiro izdelkov in storitev po nizkih cenah ter pogostimi popusti in akcijami.

Hitra in varna dostava, garancija in vračilo kupnine so le nekatere izmed prednosti nakupovanja v trgovini Bima:

  • Velika izbira izdelkov in storitev
  • Nizke cene in promocije
  • Hitra in varna dostava (paketi se pošiljajo iz skladišča na Hrvaškem)
  • Možnost naročila po telefonu
  • Hitra obravnava reklamacij in vračil
  • Deset let uspešnega poslovanja spletne trgovine Bima
  • Zaupa 120.000 strank Bima
  • Številne nagrade za kakovost na področju internetne prodaje na Hrvaškem
  • Varnost in kakovost spletnega nakupovanja (sodoben in varen sistem za plačevanje s kreditnimi karticami PayWay).
  • Bima shop dobiva nagrade tudi v letu 2024. - Bima shop je najboljša spletna trgovina na Hrvaškem v letu 2024 v kategoriji "BEST CONTENT"

Trusted shop slovenija

Ali je mogoče izdelke naročiti po telefonu?

Seveda na številke +38542 / 208 - 334 in +385 99 645 7976. Pri telefonskem naročilu nam pustite vaš elektronski naslov na katerega vam pošljemo potrditev naročila in pogoje poslovanja.

Kakšen je čas in strošek dostave?

Rok dostave 2-3 delovne dni z dostavno službo DPD! 

Brezplačna dostava nad 133€ (*ogled skupnega zneska vseh artiklov brez dostave).

Na dan dostave bo DPD služba poslala SMS sporočilo s predvidenim časom dostave. Če plačujete po povzetju, pripravite denar.

V kolikor vas ni na naslovu za dostavo, kontaktirajte voznika na številko iz SMS sporočila ali Bima službo za pomoč uporabnikom. V primeru neuspešne dostave bo DPD ponovil dostavo naslednji delovni dan.

Dostavna služba DPD ne dostavlja ob sobotah in nedeljah. Prvi delovni dan je naslednji dan po izdelavi ali plačilu naročila. Če potrebujete da vaš paket prispe zelo nujno nam to sporočite v opombo za Bima shop pri kreiranju naročila pod podatki za dostavo ali na e-mail [email protected].

Za celotno Slovenijo je osnovna dostava 5 €, ne glede na število naročenih izdelkov. 

Sledenje paketu:

Dostavna služba pošlje vašo številko paketa preko SMS sporočila na vaš mobilni telefon če ste jo pustili pri oddaji naročila.

Lokacijo paketa lahko preverite na straneh dostavnih služb ali na povezavi v potrditvi naročila ki ste jo prejeli po elektronski pošti, tako da številko paketa iz SMS sporočila prepišete na eno izmed spodnjih povezav:

DPD povezava tukaj!

Kupec prejme obvestilo ko paket prejme prvo skeniranje v naše skladišče (s predvidenim rokom dostave), kupec pa prejme obvestilo na dan dostave paketa (obvestilo o roku dostave).

Večina paketov prispe v treh delovnih dneh. Če pride do izjemno redke situacije ko bo paket zamujal boste o tem obveščeni. Vsi naši artikli so na voljo v centralnem skladišču ali v eni izmed maloprodajnih trgovin.

* Storitev "NAROČILO S PREDNOSTNO OBDELAVO (+1€) ne sodeluje pri obračunu pri doseganju brezplačne dostave. Pri tej storitvi ne jamčimo da bo paket dostavljen hitreje od običajne dostave, zagotavljamo pa da bomo to naročilo obdelamo in pošljemo v skladišče na zlaganje pred rednimi naročili ki nimajo izbrane te storitve.

Čas dostave po odpremi iz našega skladišča je odvisen od urnika dostavne službe. Seveda je večja verjetnost da bo zaradi hitrejše obdelave z naše strani ta paket prispel hitreje, vendar tega ne moremo zagotoviti ker ne vplivamo na urnik dostave dostavne službe.

  • Doplačilo za plačilo po povzetju: 0,40 €
  • Za določeno število predimenzioniranih ali pretežkih artiklov se dodatno zaračuna poštnina za vsak tak kos (najpogosteje 0,40 € na kos). Prav tako se zaradi oddaljenosti mesta dostave (nekatere otoške lokacije) zaračuna višja dostava v višini 1,33 €.

Kako veste ali je izdelek na voljo?

Kako veste ali je izdelek na voljo?

V spletni trgovini Bima so skoraj vsi artikli na voljo takoj.

Pri vsakem razpoložljivem artiklu pod ceno piše: Izdelek je na voljo takoj (2-3 delovnih dni), če artikel ni na voljo, pod ceno piše »Izdelek trenutno ni na voljo na spletu. "

Pri tem artiklu lahko pustite svoj e-mail in obvestili vas bomo ko bo ponovno v prodaji.

Kako naročiti izdelek?

Dodajte izdelke v košarico

Izbrane artikle dodate v košarico s klikom na zeleni gumb "DODAJ V KOŠARICO" ki ga najdete s klikom na posamezen artikel.

V vsakem trenutku lahko na vrhu strani spremljate koliko artiklov imate v košarici in skupno količino dodanih artiklov.

Oglejte si dodane predmete v košarici

S klikom na "PREGLEJ KOŠARICO" si lahko podrobno ogledate artikle ki ste jih dodali v košarico, spremenite količino naročenih artiklov kot tudi odstranite artikle iz košarice.

Zaključi nakup

ZAKLJUČI NAKUP s klikom na istoimenski zeleni gumb po dodajanju artikla v košarico.

1. korak nakupa:

Možnost naročanja brez registracije ali registracije kot Bima kupca preko Googlove, Facebook ali email registracije!

S klikom na gumb "NADALJUJ KOT GOST" nadaljujete z...

2. korak nakupa:

Tukaj morate izpolniti podatke za dostavo. Za dokončanje naročila vnesite: ime, priimek, ulico in hišno številko, poštno številko in številko mobilnega telefona.

Če pošiljate račun na isti naslov, kliknite kljukico v polju »Naslov za pošiljanje računa je enak naslovu za dostavo.

Vnos potrdite s klikom na "NASLEDNJI KORAK"

3. korak nakupa:

Način plačila in potrditev naročila izberete s klikom na gumb "ZAKLJUČI NAKUP", s čimer ste zaključili postopek naročanja in izdelkov ne morete več dodajati v košarico.

Če se z njimi strinjate obvezno potrdite polje da se strinjate s pogoji poslovanja, preden kliknete na zaključi nakup.

4. korak - Hvala za vaše naročilo!

Za vas je napisano kdaj lahko pričakujete naročilo, kako sledite naročilu in kam se lahko obrnete če imate dodatna vprašanja.

Potrditev naročila lahko prenesete na dnu strani. Potrditev naročila smo vam poslali tudi na e-pošto ki ste jo pustili v 1. koraku naročila.

Oglejte si kratek video o naročanju v Bimu!

Kako unovčiti kupon? Pri kreiranju naročila se pod izbiro načina plačila nahaja rubrika "Imate kupon". Kliknite na rubriko: "Vnesite kodo za popust" in vnesite kupon ki ga imate. Kuponi običajno ne veljajo za že znižane artikle.

Kje je moj paket?

Če vas zanima kdaj bo izdelano naročilo ali paket na vašem naslovu, vam predlagamo dva načina preverjanja:

Imam številko pošiljke - paket / številko za sledenje

Dostavna služba pošlje številko paketa preko SMS sporočila na vaš mobilni telefon če ste jo pustili pri oddaji naročila. Lokacijo paketa preverite na straneh dostavne službe:

DPD povezava tukaj!

  • Nimam številke pošiljke - paketa / številka za sledenje

Prosimo, kontaktirajte nas preko uradne elektronske pošte [email protected] da preverite svoj paket.

Možnosti plačila?

  • plačilo po povzetju (plačate lahko dostavljalcu ob prevzemu), naročila do 133€
  • s splošnim bančnim nakazilom ali internetnim bančništvom na naš račun
  • brezplačna dostava nad 133 € artiklov (brez dostave)
  • s kreditno ali debetno kartico

Plačevanje je varno in šifrirano preko najsodobnejšega sistema T-com Payway

Reklamacije in vračilo blaga?

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Ur. l. št. 41/14, 110/15) ste pooblaščeni da v 14 dneh od dneva dostave izdelka, od dneva dostave zadnjega izdelka iz naročila, enostransko odstopite od pogodbe brez navedbe razlogov. .

Standardni obrazec za enostransko odpoved pogodbe si lahko prenesete na tej povezavi.

Več o vračilih in prekinitvi pogodbe preberite v pogojih poslovanja.

V kolikor ima izdelek/i kakršnekoli poškodbe ali skrite napake se obrnite na [email protected] ali 0038599 645 7976. Reklamacije običajno obravnavamo v 2-5 delovnih dneh (najkasneje v 30 delovnih dneh po prejemu reklamacije).

Vsak kupec je dolžan na navedeni email poslati slike artiklov in embalaže, nato pa bo naša reklamacijska služba rešila reklamacijo v najkrajšem možnem času. Kupec je dolžan pustiti svoj TRR preko elektronske pošte [email protected] po vrnitvi artikla v naše skladišče v roku 2 - 5 dni (najkasneje 30 delovnih dni) vrnemo denarni znesek, dogovorjen preko navedenega maila.

Za reševanje vračil in reklamacij je kupec dolžan na elektronski naslov [email protected] poslati:

  • Številka računa ali naročila s katerega oglašujete artikle.
  • Slike transportne škatle od zunaj.
  • Slike notranje embalaže in zaščite.
  • Slike zlomljenih predmetov.
  • Navedite imena pokvarjenih predmetov in količino.

Obvestilo o načinu pisne reklamacije potrošnika.

V skladu z 10. členom Zakona o varstvu potrošnikov NN 19/2022 vas obveščamo da lahko oddate pisno pritožbo oz.

  • - po elektronski pošti na [email protected]
  • - v poslovnih prostorih KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec
  • - po pošti na KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec

V pisni pritožbi obvezno navedite svoje ime in priimek ter naslov za dostavo odgovora. Po prejemu pisne reklamacije vam bomo brez odlašanja pisno potrdili prejem le-te. Na vašo pisno pritožbo bomo odgovorili v roku 15 dni od prejema pritožbe, pri čemer bomo jasno zapisali ali sprejemamo utemeljenost pritožbe.

Potrošnik bo odgovor na reklamacijo prejel v pisni obliki najkasneje v 15 dneh po prejemu reklamacije. Prodajalec bo kupca obvestil, da je prejel njegovo reklamacijo.

Varno pošiljanje lomljivih predmetov!

Bima Slovenija namenja veliko pozornosti zaščiti in pošiljanju paketov ki vsebujejo blago ki se med transportom lahko poškoduje. Naše osebje blago skrbno in strokovno zapakira ter poskrbi da je dostavljeni paket primeren za dostavo.

Dobra embalaža lahko izniči udarce in tresljaje ter zagotovi da pošiljke prispejo na cilj nepoškodovane.

Pri pakiranju uporabljamo najsodobnejše materiale ki zagotavljajo najboljšo zaščito. Če se zlomi se bomo potrudili čim prej poslati nadomestna kozarca, krožnike ali drugo lomljivo blago.

TUKAJ si oglejte video kako naši pridni zaposleni pakirajo lomljive predmete.

Kje lahko najdem pogoje poslovanja?

Pogoje nakupa najdete v footeru ali kliknite TUKAJ.