SKODELICE ZA KAVO IZ PORCELANA 4/1 V DARILNI ŠKATLI - THE KISS BY GUSTAV KLIMT

Geslo: 5902693933342
-30%
34,00 €
23,80 €
V ceno je vključen DDV
Izdelek je na voljo takoj (2-4 delovnih dni)
O izdelku

Set štirih skodelic Gustav Klimt po 350 ml, del serije Art Gallery, izdelan iz porcelana New Bone, ki ga odlikuje naravna kremasto bela barva s sijajem ter izjemna trdnost in vzdržljivost, hkrati pa ohranja lahkotnost in prefinjenost.

Linija je izdelana iz belega porcelana in okrašena z reprodukcijo slike Gustava Klimta "Poljub" in "Drevo življenja".

Paleta toplih rjavih in pastelnih ekru barv v kombinaciji s sijočim zlatom daje celoti izjemno eleganten značaj in zadovolji okuse ne le ljubiteljev slikarstva.

CELOTNA SERIJA GUSTAV KLIMT TUKAJ!

Vse zapakirano v okrasno škatlo, okrašeno z enakim motivom, je odlična ideja za izvirno rojstnodnevno darilo za ženske in moške, pa tudi darilo za šefa ali učitelja, tudi v zahvalo.

  • Slika "Poljub" iz leta 1908 Gustava Klimta velja za del dunajske secesije. Delo je narejeno iz zlatih lističev in prikazuje par, izgubljen v ljubečem objemu, ki se nagiba k poljubu. Slika sodi v tako imenovano zlato serijo, ki je slikarju prinesla največjo popularnost.
  • Slika "Drevo življenja" Gustava je slika, ki jo je slikar naredil na stenah jedilnice v palači Stoclet v Bruslju. Klimt je sliko začel delati leta 1905, dokončal pa jo je šele leta 1909.
  • Slika spada v tako imenovano zlato serijo, to je mozaične dekoracije, zaključene z zlatimi lističi. Drevo življenja je simbol, poznan v skoraj vseh kulturah. Korenine jih vežejo na tla, veje se razprostirajo nad njeno površino in segajo proti nebu.
  • Na ta način povezuje tri prostore in prikazuje človekovo stremljenje. Bogata simbolika drevesa se nanaša tako na moško kot žensko sfero.
Pogosta vprašanja

Kakšen je čas in strošek dostave?

Dostava za celotno Slovenijo znaša 5 € (ne glede na število naročenih izdelkov). Rok dostave 2 - 4 dni (dostavna služba DPD). Prvi delovni dan je dan po ustvarjanju ali plačanju naročila. 

Brezplačna dostava nad 133€. (*skupni znesek vseh artiklov brez dostave)

Če je vaš paket izredno nujen, nam to sporočite na [email protected]. Če pride do izjemno redke situacije, da bo paket z zamudo, boste o tem obveščeni. 

*Za izdelke, ki presegajo težo ali velikost standardne dostave se zaračunava še dodatna dostava.

Pakete, kateri so v paketni trgovini stranke lahko prevzamejo le na tej lokaciji. V kolikor stranka ni dosegljiva na domačem naslovu, se avtomatsko preusmeri v paketomat. Pakete v tem primeru ne oddajamo v ponovno dostavo, temveč le v primeru., če nas kontaktira prejemnik.

Možnosti plačila?

  • z gotovino po povzetju (naročila do 135 €)
  • kreditne kartice 
  • bančno nakazilo/UPN položnica, spletnim bančništvom
  • možnost plačila do 12 obrokov

Reklamacije in vračilo blaga?

Vsak kupec lahko artikel reklamira v 14 dneh od prevzema naročila. Vse pritožbe strank rešujemo po e-pošti [email protected]r. Če je na izdelku kakršna koli napaka, okvara ali tovarniška napaka, je vsaka stranka dolžna poslati fotografijo predmeta in embalaže na navedeni elektronski naslov, nato pa bo naša pritožbena služba reklamacijo rešila v najkrajšem možnem času (običajno 2 - 5 delovnih dninajkasneje v 30 delovnih dneh po prejemu pritožbe).

Kupec je dolžan pustiti tudi svoj IBAN prek e-pošte [email protected], potem ko je artikel vrnjen v naše skladišče v roku 2 - 5 dni (najkasneje v 30 delovnih dneh), vrnemo dogovorjeni znesek po navedenem e-poštnem sporočilu.

Za rešitev vračila in reklamacije je kupec dolžan na e-pošto [email protected] poslati:

  • Številka računa ali naročila, s katerega oglašujete artikle.
  • Slike transportne škatle od zunaj.
  • Slike notranje embalaže in zaščite.
  • Slike zlomljenih predmetov.
  • Navedite imena zlomljenih predmetov in količino.

Pošiljanje  krhkih izdelkov!

Bima Hrvaška posveča veliko pozornosti zaščiti in pošiljanju paketov, ki vsebujejo blago, ki se lahko poškoduje pri prevozu. Naše osebje skrbno in profesionalno pakira in zagotavlja da je paket primeren za dostavo. Dobra embalaža odporna na udarce in vibracije zagotavlja, da artikli pridejo k vam nepoškodovani.

Med pakiranjem uporabljamo najsodobnejše materiale ki zagotovljajo najboljšo zaščito. Če se artikli poškodujejo zaradi dostave, vam pošljemo nove.

Preverite TUKAJ, kako naši zaposleni pakirajo krhke predmete.

Kje lahko najdem pogoje poslovanja?

Pogoje poslovanja lahko najdete TUKAJ.

Kje je moj paket?

Če vas zanima kdaj bo izdelano naročilo ali paket na vašem naslovu, vam predlagamo dva načina preverjanja:

Imam številko pošiljke - paket / številko za sledenje

Dostavna služba pošlje številko paketa preko SMS sporočila na vaš mobilni telefon, če ste jo pustili pri oddaji naročila. Lokacijo paketa preverite na straneh dostavne službe:

DPD - https://www.dpdgroup.com/hr/mydpd/my-parcels/search?parcelNumber= I

Nimam številke pošiljke - paketa / številka za sledenje
Prosimo, kontaktirajte nas preko uradne elektronske pošte [email protected] da preverite svoj paket.

Ali je mogoče izdelke naročiti po telefonu?

Seveda na številke +38542 / 208 - 334 in +385 99 645 7976. Ob naročilu nam pustite vaš elektronski naslov na katerega vam bomo poslali potvrditev naročila.

Komentirajte in ocenite (3)
Vaš komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen in bo uporabljen samo za namene odgovora na vaš komentar.
Drugi so komentirali
Josip Majic 13. februar 2025.
Prekrasan set.
Dragutin Maletić 08. februar 2025.
Tea Pejazić 12. december 2024.
Proizvod je odličan, šalice su u pitanju i stigle su cijele, ali dostavna služba je užasno bezobrazna i bahata te preporučam da ju promijenite!
Newsletter

Prijavite se na brezplačni newsletter ki vam prinaša neverjetne popuste, novice in nasvete iz Bime.