V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (NN 19/22) ste upravičeni do enostranske odpovedi pogodbe brez navedbe razlogov v roku 14 dni od datuma dostave izdelka oziroma zadnjega izdelka iz naročila.
Želim vrniti naročene artikle - obrazec za odpoved pogodbe
Standardni informacijski obrazec za enostransko odpoved pogodbe lahko prenesete na tej povezavi.
Izdelek morate na lastne stroške vrniti v roku 14 dni od odstopa od pogodbe, nepoškodovan in v originalni embalaži. Ob vračilu blaga izpolnite in priložite obrazec za enostransko odpoved pogodbe, ki ste ga prejeli skupaj z blagom ali po elektronski pošti na naslov [email protected].
Kupec mora prek e-pošte [email protected] posredovati svoj IBAN, in ko prejeti artikel prispe nazaj v naše skladišče, bomo v nekaj dneh vrnili znesek kupnine.
Kaj v primeru zloma?
Če ima izdelek/i kakršnekoli poškodbe ali skrite napake, nam to prosimo sporočite na [email protected] ali na 0038599 645 7976. Reklamacije običajno rešimo v roku 2–3 delovnih dni, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu reklamacije.
Vsak kupec mora poslati slike artiklov in embalaže na navedeni e-mail naslov, nato pa bo naša služba za reklamacije v najkrajšem možnem času rešila reklamacijo.
Za uspešno rešitev reklamacije in vračila mora kupec na e-mail [email protected] poslati naslednje podatke:
- Račun ali številko naročila, iz katerega reklamirate izdelke.
- Fotografije zunanje embalaže (transportne škatle).
- Fotografije notranje embalaže in zaščite.
- Fotografije poškodovanih artiklov.
- Imena poškodovanih artiklov in količino.
POMEMBNO!
Prosimo, da takoj ob prejemu pošiljke preverite vsebino. Če opazite poškodbe, nemudoma pošljite slike na [email protected].
V nasprotnem primeru, v skladu z Zakonom o poštnih storitvah, dostavne službe ne priznavajo poškodb in lomov pošiljke.
Dostavljeni so mi bili napačni artikli / v paketu manjkajo naročeni artikli
Če menite, da ste prejeli napačen izdelek, najprej preverite potrditev naročila in sliko izdelka na naši spletni strani ter še enkrat preverite, ali ste prejeli napačen izdelek. Če še vedno mislite, da gre za pomoto, nam pišite s sliko artikla, ki smo vam ga dostavili na mail [email protected]
Če v paketu, ki je vključen v potrditvi naročila, manjka artikel, pošljite naziv ali kodo artikla na [email protected].
Obvestilo o načinu pisne pritožbe potrošnika
V skladu s členom 10 Zakona o varstvu potrošnikov NN 19/2022 vas obveščamo, da lahko pisno pritožbo ali reklamacijo oddate:
- Prek e-pošte na [email protected]
- Osebno v poslovnih prostorih KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec
- Po pošti na naslov KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec
V pisni pritožbi obvezno navedite ime, priimek in naslov za dostavo odgovora. Po prejemu pritožbe vam bomo brez odlašanja potrdili njen prejem. Na vašo pritožbo bomo odgovorili v roku 15 dni, jasno navedli, ali je utemeljena, in vas o tem pisno obvestili.
Če spor med kupcem in prodajalcem ne bo rešen sporazumno, je za reševanje pristojno sodišče v Zagrebu. V primeru spora lahko kupec vloži pritožbo tudi pri Evropski komisiji prek spletnega obrazca za reševanje sporov.
Pomembno obvestilo o neprevzemu paketa
Vaša odločitev, da ne prevzamete paketa, neposredno vpliva na naše poslovanje. V primeru zavrnitve paketa strošek znaša 10 EUR. Odpoved naročila morate sporočiti na 0038599 645 7976 ali [email protected] najkasneje dan po oddaji naročila do 10:00 ure. Hvala za razumevanje in sodelovanje!
Varno pošiljanje lomljivih izdelkov
Bima Hrvaška posveča veliko pozornosti zaščiti in pošiljanju paketov, ki vsebujejo lomljive izdelke. Naši zaposleni skrbno in strokovno zapakirajo izdelke, da zagotovijo, da so primerno zaščiteni za dostavo.
Pri pakiranju uporabljamo najmodernejše zaščitne materiale, ki zagotavljajo najboljšo zaščito pred udarci in vibracijami. Če kljub temu pride do poškodbe, se bomo potrudili čim prej poslati nadomestne skodelice, krožnike ali druge lomljive izdelke.
Več o vračilih in reklamacijah si lahko preberete v splošnih pogojih poslovanja tukaj!