OKVIRJENA STENSKA SLIKA - SONČNICE V VAZI 54x44

Geslo: 3850360107645
Cena
40,00 €
V ceno je vključen DDV
Izdelek je na voljo takoj (2-4 delovnih dni)
O izdelku

Slika prikazuje čudovite sončnice v razkošni vazi, obsijane s svetlobo ki poudarja njihovo živo rumeno barvo. Sončnice, znane po svoji simboliki sreče, vitalnosti in energije, ustvarjajo občutek veselja in optimizma. Skrbno naslikani detajli in živahne barve naredijo to sliko osrednji del vsakega prostora, saj v vaš dom vnese naravno lepoto.

Kaj nakazuje slika?

  • Veselje in optimizem: sončnice simbolizirajo srečo, vitalnost in pozitivno energijo ter v vsak prostor vnesejo vedrino.
  • Naravne lepote: Pogled na sončnice v vazi prinaša občutek naravne lepote in preprostosti, vzbuja toplino in mir.
  • Vitalnost in energija: žive barve in sijaj cvetov ustvarjajo dinamično vzdušje, dvigujejo razpoloženje in navdihujejo ustvarjalnost.

Komu podariti to sliko?

  • Za družino in prijatelje: Idealen za ljubitelje narave in cvetličnih motivov ali kot eleganten dodatek v na novo prenovljenem domu.
  • Za ljubitelje umetnosti: Ljudje, ki cenijo umetnine in želijo svojo zbirko popestriti.
  • Sodelavci in poslovni partnerji: Odlična izbira za ustvarjanje pozitivnega vzdušja v pisarni ali delovnem prostoru.
  • Zase: Če želite v svoj življenjski prostor vnesti veselje in lepoto, je ta slika popolna izbira.
  • Prenesite prefinjeno lepoto cvetličnih prizorov v svoj dom.

Tehnika: tisk na canvas platno

Pogosta vprašanja

Kakšen je čas in strošek dostave?

Dostava za celotno Slovenijo znaša 5 € (ne glede na število naročenih izdelkov). Rok dostave 2 - 4 dni (dostavna služba DPD). Prvi delovni dan je dan po ustvarjanju ali plačanju naročila. 

Brezplačna dostava nad 133€. (*skupni znesek vseh artiklov brez dostave)

Če je vaš paket izredno nujen, nam to sporočite na [email protected]. Če pride do izjemno redke situacije, da bo paket z zamudo, boste o tem obveščeni. 

*Za izdelke, ki presegajo težo ali velikost standardne dostave se zaračunava še dodatna dostava.

Pakete, kateri so v paketni trgovini stranke lahko prevzamejo le na tej lokaciji. V kolikor stranka ni dosegljiva na domačem naslovu, se avtomatsko preusmeri v paketomat. Pakete v tem primeru ne oddajamo v ponovno dostavo, temveč le v primeru., če nas kontaktira prejemnik.

Možnosti plačila?

  • z gotovino po povzetju (naročila do 135 €)
  • kreditne kartice 
  • bančno nakazilo/UPN položnica, spletnim bančništvom
  • možnost plačila do 12 obrokov
  • KEKS Pay

Reklamacije in vračilo blaga?

Vsak kupec lahko artikel reklamira v 14 dneh od prevzema naročila. Vse pritožbe strank rešujemo po e-pošti [email protected]r. Če je na izdelku kakršna koli napaka, okvara ali tovarniška napaka, je vsaka stranka dolžna poslati fotografijo predmeta in embalaže na navedeni elektronski naslov, nato pa bo naša pritožbena služba reklamacijo rešila v najkrajšem možnem času (običajno 2 - 5 delovnih dninajkasneje v 30 delovnih dneh po prejemu pritožbe).

Kupec je dolžan pustiti tudi svoj IBAN prek e-pošte [email protected], potem ko je artikel vrnjen v naše skladišče v roku 2 - 5 dni (najkasneje v 30 delovnih dneh), vrnemo dogovorjeni znesek po navedenem e-poštnem sporočilu.

Za rešitev vračila in reklamacije je kupec dolžan na e-pošto [email protected] poslati:

  • Številka računa ali naročila, s katerega oglašujete artikle.
  • Slike transportne škatle od zunaj.
  • Slike notranje embalaže in zaščite.
  • Slike zlomljenih predmetov.
  • Navedite imena zlomljenih predmetov in količino.

Pošiljanje  krhkih izdelkov!

Bima Hrvaška posveča veliko pozornosti zaščiti in pošiljanju paketov, ki vsebujejo blago, ki se lahko poškoduje pri prevozu. Naše osebje skrbno in profesionalno pakira in zagotavlja da je paket primeren za dostavo. Dobra embalaža odporna na udarce in vibracije zagotavlja, da artikli pridejo k vam nepoškodovani.

Med pakiranjem uporabljamo najsodobnejše materiale ki zagotovljajo najboljšo zaščito. Če se artikli poškodujejo zaradi dostave, vam pošljemo nove.

Preverite TUKAJ, kako naši zaposleni pakirajo krhke predmete.

Kje lahko najdem pogoje poslovanja?

Pogoje poslovanja lahko najdete TUKAJ.

Kje je moj paket?

Če vas zanima kdaj bo izdelano naročilo ali paket na vašem naslovu, vam predlagamo dva načina preverjanja:

Imam številko pošiljke - paket / številko za sledenje

Dostavna služba pošlje številko paketa preko SMS sporočila na vaš mobilni telefon, če ste jo pustili pri oddaji naročila. Lokacijo paketa preverite na straneh dostavne službe:

DPD - https://www.dpdgroup.com/hr/mydpd/my-parcels/search?parcelNumber= I

Nimam številke pošiljke - paketa / številka za sledenje
Prosimo, kontaktirajte nas preko uradne elektronske pošte [email protected] da preverite svoj paket.

Dostavna služba DPD dostavlja pakete ob delavnikih od ponedeljka do petka do 15.00 ure.

Ali je mogoče izdelke naročiti po telefonu?

Seveda na številke +38542 / 208 - 334 in +385 99 645 7976. Ob naročilu nam pustite vaš elektronski naslov na katerega vam bomo poslali potvrditev naročila.

Komentirajte in ocenite (0)
Vaš komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen in bo uporabljen samo za namene odgovora na vaš komentar.
Newsletter

Prijavite se na brezplačni newsletter ki vam prinaša neverjetne popuste, novice in nasvete iz Bime.