JEDILNI SERVIS GARDEN SERENADE 18 KOSOV NEW BONE PORCELAN OKRAŠEN - VALOVIT ROB

Cena
72,00 €
V ceno je vključen DDV
Izdelek je na voljo takoj (2-4 delovnih dneh)
O izdelku

Vnesite pridih prefinjenosti in ljubezni v svoj dom s tem očarljivim 18-delnim kompletom krožnikov Garden Serenade New Bone iz porcelana.

Vsak kos tega elegantnega kompleta krasijo romantične rožnate rože in plapolajoči metulji, skupaj s prefinjeno rožnato obrobo in napisom "Made with Love", ki vsakemu obroku vnese dodatno dozo nege in nežnosti.

Z valovitimi robovi, ki dodajo poseben čar, ta komplet predstavlja popolno kombinacijo kakovosti in estetskega užitka.

Idealen za vse priložnosti - od intimnih družinskih večerij, do elegantnih praznovanj do formalnih dogodkov - ta komplet bo vaši mizi dal neustavljiv čar in prefinjenost. Popoln je tudi kot darilo za poroke, obletnice ali katero koli posebno priložnost za ljubljene, ki cenijo lepoto in prefinjenost.

Oglejte si celotno serijo Garden Serenade, tako da kliknete tukaj!

New Bone porcelan, iz katerega je ta komplet izdelan, izstopa po izredni kakovosti in dolgoživosti. Ta vrhunski material je znan po svoji lahki, a trpežni teksturi, ki jo dosežemo z dodatkom kostnega pepela mešanici gline.

Posledično porcelan New Bone ni le izjemno eleganten, ampak tudi zelo močan in bolj odporen na udarce in praske kot standardni porcelan.

S svojo gladko, sijočo površino in sposobnostjo zadrževanja toplote New Bone vsakemu obroku doda pridih razkošja in prefinjenosti.

  • 6 velikih plitvih krožnikov, mere: 27 cm
  • 6 globokih krožnikov, mere: 21 cm
  • 6 desertnih krožnikov, mere: 20 cm
  • Primerno za pomivanje v pomivalnem stroju
  • Primerno za uporabo v mikrovalovni pečici
Pogosta vprašanja

Kakšen je čas in strošek dostave?

Rok dostave

Rok dostave je 2 - 4 dni (dostavna služba DPD). Prvi delovni dan je dan po ustvarjanju ali plačanju naročila. 

Cena dostave

Dostava za celotno Slovenijo znaša 5 € (ne glede na število naročenih izdelkov). 

Brezplačna dostava nad 133€. (*skupni znesek vseh artiklov brez dostave)

Če je vaš paket izredno nujen, nam to sporočite na [email protected]. Če pride do izjemno redke situacije, da bo paket zamuden, boste o tem obveščeni. 

Pakete, ki so v paketni trgovini stranke lahko prevzamejo le na tej lokaciji. Če stranka ni dosegljiva na domačem naslovu, se avtomatsko preusmeri v paketomat. Pakete v tem primeru ne oddajamo v ponovno dostavo, temveč le v primeru, če nas kontaktira prejemnik.

Prevzem in dostava paketov

Na dan dostave bo DPD služba poslala SMS sporočilo s predvidenim časom dostave. Če plačujete po povzetju, pripravite denar.

Dostavna služba DPD dostavlja pakete ob delavnikih od ponedeljka do petka do 15.00 ure.

V kolikor vas ni na naslovu za dostavo, kontaktirajte voznika na številko iz SMS sporočila ali Bima službo za pomoč uporabnikom. V primeru neuspešne dostave bo DPD ponovil dostavo naslednji delovni dan.

Dostavna služba DPD ne dostavlja ob sobotah in nedeljah. Prvi delovni dan je naslednji dan po izdelavi ali plačilu naročila. Če potrebujete da vaš paket prispe zelo nujno nam to sporočite v opombo za Bima shop pri kreiranju naročila pod podatki za dostavo ali na e-mail [email protected].

Pomembno!

"Vaša odločitev, da paketa ne prevzamete, neposredno vpliva na naše poslovanje. V primeru zavrnitve paketa je strošek 10 eur. Pokličite na 385 099 645 7976 ali 385 042 208-334 najkasneje naslednji dan po naročilu do 10.00 ure. Hvala za razumevanje in sodelovanje !"

Sledenje paketu

Dostavna služba pošlje vašo številko paketa preko SMS sporočila na vaš mobilni telefon če ste jo pustili pri oddaji naročila.

Lokacijo paketa lahko preverite na straneh dostavnih služb ali na povezavi v potrditvi naročila ki ste jo prejeli po elektronski pošti, tako da številko paketa iz SMS sporočila prepišete na eno izmed spodnjih povezav:

www.dpd.com/si/sl/prejem-paketov/sledenje-paketu/

Kupec prejme obvestilo ko paket prejme prvo skeniranje v naše skladišče (s predvidenim rokom dostave), kupec pa prejme obvestilo na dan dostave paketa (obvestilo o roku dostave).

Večina paketov prispe v treh delovnih dneh. Če pride do izjemno redke situacije ko bo paket zamujal boste o tem obveščeni. Vsi naši artikli so na voljo v centralnem skladišču ali v eni izmed maloprodajnih trgovin.

* Storitev "NAROČILO S PREDNOSTNO OBDELAVO (+2 €) ne sodeluje pri obračunu pri doseganju brezplačne dostave. Pri tej storitvi ne jamčimo da bo paket dostavljen hitreje od običajne dostave, zagotavljamo pa da bomo to naročilo obdelamo in pošljemo v skladišče na zlaganje pred rednimi naročili ki nimajo izbrane te storitve.

Čas dostave po odpremi iz našega skladišča je odvisen od urnika dostavne službe. Seveda je večja verjetnost da bo zaradi hitrejše obdelave z naše strani ta paket prispel hitreje, vendar tega ne moremo zagotoviti ker ne vplivamo na urnik dostave dostavne službe.

Možnosti plačila?

  • z gotovino po povzetju (naročila do 135 €)
  • kreditne kartice 
  • bančno nakazilo/UPN položnica, spletnim bančništvom
  • KEKS Pay

Reklamacije in vračilo blaga?

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (NN 19/22) ste upravičeni do enostranske odpovedi pogodbe brez navedbe razlogov v roku 14 dni od datuma dostave izdelka oziroma zadnjega izdelka iz naročila.

Želim vrniti naročene artikle - obrazec za odpoved pogodbe

Standardni informacijski obrazec za enostransko odpoved pogodbe lahko prenesete na tej povezavi.

Izdelek morate na lastne stroške vrniti v roku 14 dni od odstopa od pogodbe, nepoškodovan, v originalni embalaži. Ob vračilu blaga izpolnite in priložite obrazec za enostransko prekinitev pogodbe, ki ste ga prejeli z blagom ali po elektronski pošti na [email protected].

Kupec mora prek e-pošte [email protected] posredovati svoj IBAN, in ko prejeti artikel prispe nazaj v naše skladišče, bomo v nekaj dneh vrnili znesek kupnine.

Kaj v primeru zloma?

Če ima izdelek/i kakršnekoli poškodbe ali skrite napake, nam to prosimo sporočite na [email protected] ali na 0038599 645 7976. Reklamacije običajno rešujemo v roku 2–3 delovnih dni (najkasneje 15 dni po prejemu reklamacije).

Vsak kupec mora poslati slike artiklov in embalaže na navedeni e-mail naslov, nato pa bo naša služba za reklamacije v najkrajšem možnem času rešila reklamacijo.

Za uspešno rešitev reklamacije in vračila mora kupec na e-mail [email protected] poslati naslednje podatke:

  • Račun ali številko naročila, iz katerega reklamirate izdelke.
  • Fotografije zunanje embalaže (transportne škatle).
  • Fotografije notranje embalaže in zaščite.
  • Fotografije poškodovanih artiklov.
  • Imena poškodovanih artiklov in količino.

POMEMBNO!

Prosimo, da takoj ob prejemu pošiljke preverite vsebino. Če opazite poškodbe, nemudoma pošljite slike na [email protected].

V nasprotnem primeru, v skladu z Zakonom o poštnih storitvah, dostavne službe ne priznavajo poškodb in lomov pošiljke.

Dostavljeni so mi bili napačni artikli / v paketu manjkajo naročeni artikli

Če menite, da ste prejeli napačen izdelek, najprej preverite potrditev naročila in sliko izdelka na naši spletni strani ter še enkrat preverite, ali ste prejeli napačen izdelek. Če še vedno mislite, da gre za pomoto, nam pišite s sliko artikla, ki smo vam ga dostavili na mail [email protected]

Če v paketu, ki je vključen v potrditvi naročila, manjka artikel, pošljite naziv ali kodo artikla na [email protected].

Obvestilo o načinu pisne pritožbe potrošnika

V skladu s členom 10 Zakona o varstvu potrošnikov NN 19/2022 vas obveščamo, da lahko pisno pritožbo ali reklamacijo oddate:

  • Prek e-pošte na [email protected]
  • Osebno v poslovnih prostorih KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec
  • Po pošti na naslov KB d.o.o., Vilka Novaka 6, 42209 Sračinec

V pisni pritožbi obvezno navedite ime, priimek in naslov za dostavo odgovora. Po prejemu pritožbe vam bomo brez odlašanja potrdili njen prejem. Na vašo pritožbo bomo odgovorili v roku 15 dni, jasno navedli, ali je pritožba upravičena, in vas o tem pisno obvestili.

Če spor med kupcem in prodajalcem ne bo rešen sporazumno, je za reševanje pristojno sodišče v Zagrebu. V primeru spora lahko kupec pritožbo vloži tudi pri Evropski komisiji prek spletnega obrazca za reševanje sporov.

Pomembno obvestilo o neprevzemu paketa

Vaša odločitev, da ne prevzamete paketa, neposredno vpliva na naše poslovanje. V primeru zavrnitve paketa strošek znaša 10 EUR. Odpoved naročila morate sporočiti na 0038599 645 7976 ali [email protected] najkasneje dan po oddaji naročila do 10:00 ure. Hvala za razumevanje in sodelovanje!

Varno pošiljanje lomljivih izdelkov

Bima Hrvaška posveča veliko pozornosti zaščiti in pošiljanju paketov, ki vsebujejo lomljive izdelke. Naši zaposleni skrbno in strokovno zapakirajo izdelke, da zagotovijo, da so primerno zaščiteni za dostavo.

Pri pakiranju uporabljamo najmodernejše zaščitne materiale, ki zagotavljajo najboljšo zaščito pred udarci in vibracijami. Če kljub temu pride do poškodbe, se bomo potrudili čim prej poslati nadomestne skodelice, krožnike ali druge lomljive izdelke.

Več o vračilih in reklamacijah si lahko preberete v splošnih pogojih poslovanja tukaj!

Kje lahko najdem pogoje poslovanja?

Pogoje poslovanja lahko najdete TUKAJ.

Kje je moj paket?

Če vas zanima kdaj bo izdelano naročilo ali paket na vašem naslovu, vam predlagamo dva načina preverjanja:

Imam številko pošiljke - številko za sledenje

Dostavna služba pošlje številko pošiljke preko SMS sporočila na vaš mobilni telefon, če ste jo pustili pri oddaji naročila. Lokacijo pošiljke preverite na straneh dostavne službe:

DPD - https://www.dpdgroup.com/hr/mydpd/my-parcels/search?parcelNumber= I

Nimam številke pošiljke / številka za sledenje
Prosimo, kontaktirajte nas preko uradne elektronske pošte [email protected] da preverite svoj paket.

Dostavna služba DPD dostavlja pakete ob delavnikih od ponedeljka do petka do 15.00 ure.

Ali je mogoče izdelke naročiti po telefonu?

Seveda na številke +38542 / 208 - 334 in +385 99 645 7976. Ob naročilu nam pustite vaš elektronski naslov na katerega vam bomo poslali potvrditev naročila.

Komentiraj, oceni ali postavi vprašanje! (5)
Vaš komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen in bo uporabljen samo za namene odgovora na vaš komentar.
Drugi so komentirali
Beti Jokan 16. oktober 2024.
+++++
Martina. Čulig 01. oktober 2024.
Preporuke, odlično je.
Liljana Rožman 22. september 2024.
Spominja na otroštvo
Željka Garba 18. september 2024.
Ljepoooo
Anamarija Vanjak 17. september 2024.
Prelijepo! Oduševljena sam ovim servisom za jelo. Uzorak i boja po mom ukusu.
Newsletter

Prijavite se na brezplačni newsletter ki vam prinaša neverjetne popuste, novice in nasvete iz Bime.