FROZEN SET MIZICA Z DVEMA STOLČKOMA V DARILNI ŠKATLI

Geslo: 7290012570193

 

 

Uh, zgledi, da ste malo zamudili ... Ni čudno, da je tako dober izdelek že razprodan! Spodaj vnesite svoj e -poštni naslov in preverite kdaj bo spet na voljo! Do takrat pa razpoložljive artikle preverite TUKAJ!

 

 

Cena
49,89 €
V ceno je vključen DDV
Izdelek trenutno ni na voljo

Izdelek trenutno ni na voljo

Vnesite svoj e-poštni naslov in vas bomo obavestili, ko bo izdelek spet na voljo.

O izdelku

Lakirana lesena miza visoke kakovosti z stolčki za otroke.

Pobarvani motivi Frozen.

Brzo in hitro se sastavlja, ni potrebno lepilo. Motive na mizicami in slolčkovima ni mogoče odlepiti ali praskati.

Dimenzije:

  • Miza: Višina 44 cm, dolžina in širina 59 cm.
  • Stol: Višina s konzolo 52 cm.
  • Višina od tal do dela za sedenje 26 cm, širina dela za sedenje 26 cm, dolžina dela za sedenje 22 cm.
  • Višina konzole 26 cm, širina konzole 25 cm.
Pogosta vprašanja

Kakšen je dobavni rok in znesek?

Dostava za celotno Slovenijo znaša 6 € (ne glede na število naročenih izdelkov). Rok dostave 3 - 5 dni. Prvi delovni den je den po ustvarjanju ali plačanju naročila. 

Če je vaš paket izredno nujen, nam to sporočite na info@bima-shop.hr. Če pride do izjemno redke situacije, da bo paket z zamudo, boste obveščeni. 

*Za določeno številko izdelkov ki imajo preveliko ali prekomerno težo, se za vsak tak izdelek zaračuna doplačilo.

Klicni center GLS
Telefon: +386 1 500 11 50* ali +386 1 500 11 90*
E-mail: info@gls-slovenia.com

Pakete, kateri so v paketni trgovini stranke lahko prevzamejo le na tej lokaciji. V kolikor stranka ni dosegljiva na domačem naslovu, se avtomatsko preusmeri v paketomat. Pakete v tem primeru ne oddajamo v ponovno dostavo, temveč le v primeru., če nas kontaktira prejemnik.

Možnost plačanja?

  • z gotovino po povzetju (naročila do 135 €)
  • kreditne kartice 
  • prek spletne banke oziroma s predračunom

Reklamacije in vračanje blaga?

Vsak kupec lahko artikel reklamira v 14 dneh od prevzema naročila.  Vse pritožbe strank rešujemo po e-pošti reklamacije@bima-shop.hr. Če je na izdelku kakršna koli napaka, pokvar ali tovarniška napaka, je vsaka stranka dolžna poslati slike predmeta in embalaže na navedeni elektronski naslov, nato pa bo naša pritožbena služba reklamacijo rešila v najkrajšem možnem času (običajno 2 - 5 delovnih dni - najkasneje v 30 delovnih dneh po prejemu pritožbe).

Kupec je dolžan svoj IBAN pustiti prek e-pošte reklamacije@bima-shop.hr, potem ko je artikel vrnjen v naše skladišče v roku 2 - 5 dni (najkasneje v 30 delovnih dneh), vrnemo dogovorjeni znesek po navedenem e-poštnem sporočilu.

POŠILJANJE  KRHKIH IZDELKOV!

Bima Hrvaška posveča veliko pozornosti zaščiti in pošiljanju paketov, ki vsebujejo blago, ki se lahko poškoduje pri prevozu. Naše osebje skrbno in profesionalno pakira in zagotavlja da je paket primeren za dostavo. Dobra embalaža odporna na udarce in vibracije, katera bo zagotovila da naročitve pridejo celotne k Vami.

Med pakiranjem uporabljamo najsodobnejše materiale kateri bodo zagotovili najboljšo zaščito. Če se bodo izdelki polomili se bomo potrudili, da bomo čim prej poslali nadomestne kozarce, krožnike ali drugo krhko blago.

 

Newsletter

Javite se na brezplačen newsletter in prvi izvedite za vse popuste in novice v Bimi.